کد خبر: ۵۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۸
هاشمی در دیدار با هنیه:

روزهای سخت فلسطین در راه است

آفتاب‌‌نیوز : هاشمی رفسنجانی فلسطینیان را ملتی صبور، مومن به خداوند مبارز و مجاهدی دانست كه علیرغم تحمیل گرسنگی، رنج و محنت، محاصره اقتصادی، ترور و از دست دادن جوانان خود در رسیدن به پیروزی مصمم هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریك مقاومت حماس پس از پیروزی در انتخابات گفت: مبارزه و جهادی كه محوریت آن اسلام قرار گرفته، به محوریت «احدی الحسنین» قرآن حتی شهادت را یك فتح دانسته و بر عقاید خود استوار باشند هستند منجر به شكست نخواهد شد.

در ابتدای این دیدار اسماعیل هنیه، نخست وزیر فلسطین گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت داخلی و مناسبات بین‌المللی فلسطین را ارایه داد. اسماعیل هنیه با تاكید بر ادامه مبارزه تا پیروزی وحدت ملت عرق و به ویژه فلسطینیان را در عدم موفقیت اسراییل و آمریكا در رسیدن به اهداف شوم خود ضروری دانست.

نخست وزیر فلسطین با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین بر اهمیت كشورمان به عنوان یك قدرت تاثیرگذار در منطقه به ویژه كشورهای اسلامی تاكید كرد و گفت: مجموعه تحولات در منطقه خاورمیانه نشان می‌دهد كه اقدام دسته جمعی از سوی جهان اسلام می‌تواند مشكلات و سختی‌های ملت فلسطین را كاهش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین