کد خبر: ۵۴۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۸۵ - ۲۰:۰۶

طلایی و فیلم بازیگر سریال نرگس

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی افتاب فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ در گردهمایی بانوان شهر تهران با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت برای زنان در جامعه با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید برای سلامت جسمی و روانی بانوان که سکانداران جامعه هستند مکان‌هایی را ایجاد کند اظهار داشت: «زنان باید بتوانند ازادانه و بدون محدودیت‌‌‌های موجود به فعالیتها و تفریحات خود بپردازند».

وی در ادامه با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند از اینکه زنان در جایگاه شایسته‌ای قرار ندارند انتقاد کرد و اظهار داشت: «کسی نباید برای زنان مزاحمت ایجاد کند. در زمان تکثیر فیلم خصوصی یکی از بازیگران با اینکه در نیروی انتظامی مسئولیتی نداشتم از مقامات قضایی خواستم متهمی را که اقدام به این کار کرده در میادین شهر آویزان کنند تا درس عبرتی برای دیگران شود. کسی نباید به خود اجازه دهد تا پا به حریم خصوصی دیگران بگذارد و امنیت جامعه را بر هم بزند». 

کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران از حوزه انتخابیه تهران در پایان تاکید کرد: «مدیریت شهری باید با ایحاد خدمات و تسهیلات سطح آسایش و اخلاق جامعه را برای حضور پررنگ بانوان فراهم سازد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین