کد خبر: ۵۴۷۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

آژیر قرمز در اردوگاه “استقلال” پیش از دربی ۸۸! ؛ حال و هوای بحران در اردوی آبی‌ها

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری ۳ بازی ادامه یافت که در ۲ بازی نخست استقلال خوزستان و سایپا در خانه توانستند به ترتیب ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارند.
آفتاب‌‌نیوز : هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری ۳ بازی ادامه یافت که در ۲ بازی نخست استقلال خوزستان و سایپا در خانه توانستند به ترتیب ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارند.

سایپا با این برد ۱۳ امتیازی شد تا موقتا بالاتر از پرسپولیس در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. اما در مهمترین بازی روز گذشته استقلال در قائمشهر میهمان نساجی بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا استقلال بدون برد به استقبال دربی برود. شفر که پیش از این مقابل پاشازاده، قلعه‌نویی و فیروز کریمی به عنوان ۳ مربی استقلالی قرار گرفته بود این بار جواد نکونام را به عنوان رقیب مقابل خود می‌دید.

استقلال در نیمه اول به جز ۱۰ دقیقه اول کاملا جریان بازی را در اختیار داشت و تقریبا در طول ۴۵ دقیقه اول یک موقعیت هم به حریف نداد. در بازی که انتظار می‌رفت نساجی تحت تاثیر میزبانی نمایش تهاجمی داشته باشد، این تیم در تمام طول نیمه اول عقب بازی می‌کرد و این شاگردان شفر بودند که برای زدن گل پیروزی تهاجمی بازی می‌کردند.

استقلال در طول نیمه اول ۲، ۳ موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که نتوانست از آن‌ها استفاده تا در نهایت حملات آبی‌ها منجر به گل نشود و بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد. بازی در نیمه دوم متعادل‌تر آغاز شد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی تا حدودی حملات تیم میزبان جدی‌تر بود اما این برتری دوام نیاورد و در ادامه نیمه دوم باز هم استقلال بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما با توجه به بازی بسته نساجی این برتری با خلق موقعیت همراه نبود تا استقلال باز هم در رسیدن به برد ناکام بماند. با این نتیجه روزهای بدون برد استقلال به ۴۳ روز رسید. آخرین برد آبی‌ها ۱۹ مرداد مقابل تراکتورسازی بوده و مسلما با این شرایط استقلالی‌ها باید نگران دربی و بازی حساس مقابل پرسپولیس باشند.

خراسان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین