کد خبر: ۵۴۷۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

عضو سابق کنگره: ترامپ به طور کامل حزب جمهوری خواه را نابود کرده است

یکی از اعضای سابق کنگره آمریکا سیاست‌های این کشور را مورد نکوهش قرار داده و مدعی شد که رئیس جمهوری آمریکا به طور کامل حزب جمهوری خواه را نابود کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
چارلز رانگل، از اعضای سابق کنگره آمریکا که ریاست کمیته "راه‌ها و روش‌ها"ی مجلس نمایندگان آمریکا (کمیته وضع مالیات) را بر عهده داشت، در مصاحبه روز یکشنبه خود گفت که ریاست جمهوری دونالد ترامپ باعث ایجاد بدترین تضادی شده که تا به حال دیده است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی ادامه داد: این بدترین چیزی است که وجود دارد، چون به مردم آمریکا فرصت تصمیم‌گیری داده نمی‌شود. یا شما علیه ترامپ هستید یا موافق او.

این عضو سابق کنگره همچنین به این مساله اشاره کرد که حزب جمهوری خواه به صورت اساسی تغییر کرده و ایده‌های اولیه آن تغییر یافته است.

وی گفت: بدترین وضعیتی که ما در آمریکا داریم به ترامپ مربوط است و جمهوری خواهان خوب هم هیچ جایی نمی‌توانند بروند و کاری از دستشان ساخته نیست.

رانگل همچنین پیشنهاد تشکیل یک حزب جمهوری خواه جدید را داد که می‌تواند خودش جدا از ترامپ جدا و فعالیت و اعتبارش را احیا کند.

وی ادامه داد: ما درباره تشکیل یک حزب جمهوری خواه جدید با اولویت‌هایی صحبت می‌کنیم که هر دموکراتی می‌خواهد به آن نظری بیندازد؛ شرایطی که در آن حزب جدید با حزب دموکرات می‌تواند به رقابت بپردازد، چراکه اولویت‌هایتمان یکی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین