کد خبر: ۵۴۷۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان با کیست؟

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در کمیسیون دانشجویی استانداری مصوب شد نظارت مستقیم بر فعالیت خوابگاه‌های خودگران صورت گیرد و این مسئولیت بر عهده دانشگاه دولتی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر قربانیان با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی محیطی امن‌تر نسبت به خانه‌های اجاره‌ای و خوابگاه‌های خصوصی است، اظهار کرد: در خوابگاه‌ها تامین امنیت دانشجویان یک ضرورت است و خانواده‌ها می‌توانند از این امر اطمینان حاصل کنند و دانشجویان می‌توانند بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین‌حال گفت: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات رفاهی دانشجویان و تامین خوابگاه اقدامات اساسی انجام داده است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی استان جزء دانشگاه‌های پیشرو در پوشش ۱۰۰درصدی دانشجویان در خوابگاه‌ها بود و هم اکنون نیز در راستای این اقدام اهتمام داریم.

به گفته وی امسال به تمامی دانشجویان خانم، خوابگاه تعلق گرفت و دانشجویان آقا نیز از خوابگاه‌های خودگردان تحت نظارت دانشگاه استفاده می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون دانشگاه در بجنورد دارای دو خوابگاه ملکی ویژه بانوان و آقایان، در شیروان نیز دارای دو خوابگاه ملکی و  در آشخانه دارای یک خوابگاه استیجاری است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰۰ دانشجو از خدمات خوابگاهی بهره‌مند شدند، اظهار کرد: امسال نیز ظرفیت خوابگاه‌ها همان ۸۰۰ نفر است و ۷۰ نفر از آقایان نیز در خوابگاه‌های خودگردان اسکان خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین