کد خبر: ۵۴۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۴
دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب خبر داد:

برنامه اصلاح‌‌طلبان برای تامین سلامت انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با بیان اینکه جبهه اصلاحات ابزاری جز کاندیداها برای نظارت بر انتخابات در اختیار ندارد، گفت: تجربه انتخابات گذشته ثابت کرده که این ابزار کارایی لازم را ندارد، چون اجرا و نظارت در کنترل جناح رقیب است. این موضوع پدیده‌ای نادر در دنیاست که دو جناح رقابت کنند و یک جناح نظارت کند و جناح مقابل ابزاری برای نظارت در اختیار نداشته باشد. 

وی در ادامه با اشاره به موضوعی که پس از آنکه اصولگرایان به ائتلاف نرسیدند مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه «ائتلاف اصلاح‌طلبان امر موقتی و برای رسیدن به قدرت است» گفت: طرح این موضوع از سوی اصولگرایان به دلیل عدم توانایی آنان برای رسیدن به ائتلاف است که آنان را ناگزیر کرده که عدم ائتلافشان را توجیه کنند. 

سلامتی افزود: اصولگرایان برای توجیه نرسیدن به ائتلاف و قانع کردن مخاطبان خود توپ را به زمین اصلاح‌طلبان پاس می‌دهند و آنها را مورد حمله قرار می‌دهند تا بتوانند خود را اثبات کنند. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رای دادن به لیست کامل خاطرنشان کرد: لیست کامل پشتوانه‌اش یک گروه یا حزب سیاسی است که دارای برنامه هستند و در صورت پیروزی آن برنامه‌ها را اجرا می‌کنند. بنابراین رای دادن به لیست کامل از اهمیت ویژه برخوردار است زیرا اجرای برنامه‌های آن تضمین شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین