کد خبر: ۵۴۷۷۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

دادگاه تجدیدنظر با استمهال زیباکلام موافقت کرد

صادق زیبا کلام از موافقت دادگاه تجدیدنظر با درخواست استمهالش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
صادق زیبا کلام در این باره اظهار کرد: دادگاه بدوی پرونده‌ام در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی در اسفند ماه سال گذشته تشکیل شده بود و در نهایت با رای دادگاه بدوی، به  18 ماه حبس و دو سال محرومیت اجتماعی محکوم شدم که به این رای اعتراض کردم.

وی افزود: پس از ارسال پرونده به دادگاه تجدیدنظر، امروز جلسه رسیدگی به پرونده ام در شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب راس ساعت مقرر تشکیل شد.

زیباکلام اضافه کرد: اولین سوال قاضی این بود که چرا وکیل معرفی نکردید و من نیز گفتم که نیازی به وکیل ندارم و خودم دفاع می کنم ولی نیاز به زمان دارم تا لایحه دفاعیه را ارایه دهم زیرا دقیقا از مفاد کیفرخواست اطلاع ندارم.

وی ادامه داد: نماینده دادستان نیز با این خواسته‌ام موافق نبود زیرا معتقد بود که من  هم در مرحله بازپرسی و  هم  در دادگاه بدوی از مفاد کیفرخواست مطلع شده‌ام. من نیز گفتم حرفتان درست است ولی کیفرخواستم مربوط به مصاحبه ای است که با رادیو آلمان درباره حوادث دی ماه داشتم و همان مصاحبه مبنای شکایت دادستان علیه من شده است که دقیقا خاطرم هم نیست.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: خوشبختانه قاضی  با درخواست مهلت  موافقت کرد و اجازه داد که لایحه دفاعیه را تنظیم کنم و بر همین اساس جلسه دادگاه به بعد موکول شد؛ البته به من اجازه داده شد که از کیفرخواست نسخه برداری کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین