کد خبر: ۵۴۸۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

بازتاب عجیب حضور فن‌خال در ایران در رسانه‌های جهان؛ حضور در تراکتورسازی یا تیم ملی؟+عکس

ویدئوی خبرساز «لوئیز فن خال» درباره سفرش به ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آلمانی و هلندی داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : دو روز پیش بود که از فن خال ویدئویی منتشر شد که حسابی خبرساز شده است. فن خال در این ویدئو از سفرش به ایران خبر داد و پیام هایی برای مردم ایران داشت.

باوجود اینکه این مربی اعلام بازنشستگی کرده بود، بلافاصله بعد از انتشار این ویدئو وی به نیمکت تیم تراکتورسازی نسبت داده شد و اینکه قرار است به زودی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

صحبتهای فن خال که زمانی سرمربی تیم بایرن مونیخ آلمان هم بوده است، بازتاب گسترده ای در سایت های آلمانی و هلندی داشته است.

بازتاب عجیب حضور فن‌خال در ایران در رسانه‌های جهان؛ حضور در تراکتورسازی یا تیم ملی؟+عکس

سایت«Tonline» آلمان در این ارتباط نوشت: «فن خال پیشنهادی را از ایران دریافت کرده است و به این کشور می رود. در واقع او می خواست بازنشسته شود اما احتمالا دنبال گرفتن وظیفه جدیدی است ... در خبرها از تراکتورسازی که در حال حاضر ثروتمندترین باشگاه ایران است به عنوان مقصد فن خال یاد می شود. گزارش های دیگر هم حاکی از حضور فن خال روی نیمکت تیم ملی ایران به جای کارلوس کی روش است که قراردادش ماه فوریه تمام می شود.»

بازتاب عجیب حضور فن‌خال در ایران در رسانه‌های جهان؛ حضور در تراکتورسازی یا تیم ملی؟+عکس

همچنین سایت «sportnieuws» هلند هم در این ارتباط نوشت: «فن خال در بسیاری از تیم های اروپایی کار کرده است ولی اکنون «سفر خاصی» را انجام می دهد. رسانه های ایران گزارش داده اند که این مربی با باشگاه تراکتورسازی مذاکره داشته است. مالک تراکتورسازی یک مرد ثروتمند است و می خواهد یک نام بزرگ برای گروهش داشته باشد. علاوه بر تراکتورسازی، از تیم ملی فوتبال ایران و حضور به جای کارلوس کی روش هم به عنوان دیگر گزینه فن خال در ایران یاد می شود.»

دانشجو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین