کد خبر: ۵۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

عمران‌خان به گاومیش‌های نواز هم رحم نکرد

دولت «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان با مزایده و فروش هشت راس گاومیش پرقیمت دفتر نخست وزیری پیشین این کشور، پول آن را به خزانه دولت واریز کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روز شنبه رسانه های پاکستان، این گاومیش ها در مقر نخست‌وزیری پاکستان نگهداری می‌شده و بر اساس برخی اخبار، شیر این گاومیش‌ها پس از دوشیده شدن، در اختیار «نواز شریف» نخست‌وزیرپیشین این کشور و خانواده‌اش قرار داده می شد.

به گزارش رسانه های پاکستان، این گاومیش ها به قیمت دو میلیون و 300 هزار روپیه معادل 18 هزار و 700 دلار فروخته شده است.


عمران خان در دوران انتخاباتی اش، وعده مبارزه با فساد را داده بود و تصمیم گرفت در چارچوب سیاست‌های ریاضتی خود، نسبت به فروش این گاومیش ها اقدام کند.

پیش از این نیز، 27 شهریورماه امسال در پی دستور «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در راستای تحقق سیاست های اقتصاد ریاضتی، 70 دستگاه خودروی لوکس مازاد دفتر نخست وزیری این کشور در مزایده ای فروخته شد.

پس از تصمیم عمران خان مبنی بر مزایده خودروهای لوکس و مازاد بر نیاز دفتر نخست وزیری پاکستان، چهار فروند بالگرد این دفتر نیز بزودی به مزایده گذاشته می شود.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان و از دستیاران ارشد عمران خان نخست وزیر این کشور 21شهریورماه امسال با انتشار پیامی در حساب کاربری توییتر خود گفت: دولت پاکستان، چهار فروند بالگرد مازاد بر نیاز این دفتر که مورد استفاده قرار نمی گیرند، را به فروش می رساند.

«نعیم الحق» در ادامه پیام توییتری خود گفت: پس از تصمیم برای مزایده خودروهای لوکس دفتر پاکستان، چهار فروند بالگرد این دفتر نیز که از آنها استفاده ای نمی شود، در مزایده به فروش می رسند.
ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین