کد خبر: ۵۴۸۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

تجلیل باشگاه رئال مادرید از دختر مبارز فلسطینی / عکس

باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا روز شنبه با اهدای پیراهن این باشگاه به «عهد التمیمی» دختر مبارز فلسطینی، از وی به خاطر ایستادگی در برابر صهیونیست ها تجلیل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
التمیمی در مقر باشگاه فوتبال رئال مادرید از سوی مقام های این باشگاه مورد استقبال قرار گرفت و پیراهن شماره 9 این باشگاه به نام «عهد» به وی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الآن، پیش تر نیز باشگاه رئال مادرید از «احمد الدوابشه» کودک فلسطینی که پس از آتش سوزی منزل خانواده اش توسط شهرک نشینان صهیونیست در نابلس، نجات یافته بود استقبال کرد.

التمیمی 17 ساله در 19 دسامبر2017 ( 28 آذر 96 ) به اتهام اخلال در انجام ماموریت سربازان صهیونیست و مشت زدن به دو تن از آنها در شهرک 'نبی صالح' توسط نیروهای این رژیم بازداشت شد.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در زندان 'عوفر' در نزدیکی شهر 'رام‌الله' حکم هشت ماه حبس را برای این نوجوان فلسطینی صادر کرده بود.

تجلیل باشگاه رئال مادرید از دختر مبارز فلسطینی / عکس

وکلای مدافع عهد التمیمی با دادستان نظامی رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که در برابر صدور حکم هشت ماه حبس برای او، اتهام 'تحریک و دعوت به اجرای عملیات علیه سربازان اسرائیلی' را از لیست اتهامات او برداشته و تنها اتهام اخلال در ماموریت سربازان باقی بماند.

التمیمی پس از هشت ماه حبس در زندان‌های رژیم صهیونیستی مرداد ماه از زندان آزاد شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین