کد خبر: ۵۴۸۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

برانکو: با السد غریبه نیستیم/ می‌خواهیم در قطر صعودمان به فینال را مسجل کنیم

مربی پرسپولیس می‌گوید تیمش دو بار در مرحله گروهی با السد قطر دیدار گرده و با این تیم غریبه نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
فردا (سه‌شنبه) در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸:۴۵ پرسپولیس ایران مهمان السد قطر است. برانکو ایوانکوویچ،‌سرمربی پرسپولیس به دلیل آن که در دیدار برگشت مرحله قبل برابر الدحیل توسط داور اخراج شد، حق حضور در نشست خبری دیدار رفت برابر السد را نداشت و از این رو، برادر و دستیارش زلاتکو ایوانکوویچ در نشست حاضر شد.

زلاتکو پیش از هر چیز گفت: همان طور که می‌دانید فردا فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار می‌شود. ما با تیم السد در مرحله گروهی بازی کردیم. در دو بازی مرحله گروهی نتایج جالبی رقم خورد و کار به اینجا رسید که ما با هم در این مرحله رو به رو شویم. بنابراین با این تیم غریبه نیستیم.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: ما هم مثل تیم‌هایی که در تورنمنت‌های طولانی مدت شرکت می‌کنند، مشکلاتی داریم. ما بازیکنان محروم و مصدوم داریم و به همین دلیل فردا حضور ما ضعیف‌تر خواهد بود. منظورم محرومیت و مصدومیت‌هایی است که با آن روبرو شدیم.

او با اشاره به عملکرد تیمش در این رقابت‌ها تاکید کرد: نشان دادیم همیشه کار را با شرایط موجود ادامه می‌دهیم. ما اینجا آمدیم که نتیجه‌ای بگیریم که حضور ما را در فینال مسجل کند.

زلاتکو گفت: بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند با انگیزه هستند و برای موفقیت به قطر آمدند. به نتیجه خوب اعتقاد داریم و فردا شما را بعد از بازی ملاقات خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس در واکنش به این که برانکو نقطه قوت تیمش محسوب می‌شود، اظهار کرد: معمولا در چنین بازی‌هایی هر تیمی حریفش را آنالیز می‌کند. ما هم این کار را کردیم. همان طور که گفتم دو بار با السد بازی کردیم. از همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی کردیم، السد را بهتر می‌شناسیم اما باید این را بگویم که السد از همه تیم‌های آسیایی بهتر و قدرتمندتر است. بازیکنان خوبی دارد و مربی خوبی در این تیم کار می‌کند.

او افزود: بازی با السد سخت خواهد بود اما این از میل ما برای پیروزی و صعود به مرحله بعد نمی‌کاهد.

زلاتکو درباره انجام تست دوپینگ بعد از این بازی گفت: این در همه دنیا مرسوم است و تست دوپینگ در همه جا انجام می‌شود انجام تست دوپینگ اهمیت این قبیل بازی‌ها را نشان می‌دهد. به عنوان ورزشکار از این گونه اقدامات حمایت می‌کنیم. گاهی این تست قبل بازی انجام می‌شود. ما ضرب المثلی داریم که می‌گوید "بهتر است الان باشد تا این که هیچ وقت نباشد."

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با فشار تماشاگران می‌توانند از این مرحله عبور کنند گفت: چیزی که امتیاز پرسپولیس نسبت به السد است، هواداران هستند. بدانید که در بازی برگشت ۱۰۰ هزار هوادار منتظر السد هستند. برتری السد نسبت به پرسپولیس فقط پول است. السد امکان جذب بهترین بازیکنان اروپا و اسپانیا را دارد اما باید این را بگویم که لیگ ایران بسیار با کیفیت‌تر از لیگ قطر است.

به گزارش ایسنا، مربی پرسپولیس ادامه داد: فوتبال ایران بازیکنان زیادی را به فوتبال بین‌المللی معرفی می‌کند و در حال حاضر تعداد زیادی از ایرانی‌ها در اروپا بازی می‌کنند. تابستان امسال سه بازیکن اصلی پرسپولیس به اروپا منتقل شدند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین