کد خبر: ۵۴۸۷۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

درگیری دلال‌ها در چهارراه استانبول+ عکس

دلالان به فروشندگان دلارهای خانگی توصیه می‌کنند این کار را نکنند چون فردا قیمت‌ها بالا خواهد رفت اما این توصیه‌ها در حالی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود این دلالان در صورت اطمینان به پیش بینی‌های خود برای رسیدن به سود بیشتر به جای توصیه به عدم فروش، خود اقدام به خرید از مردم کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی‌که صبح امروز دلال‌ها در محدوده ۹ تا 10هزار تومان اقدام به خرید دلار می‌کردند با باز شدن صرافی‌ها و نقش بستن قیمت ۱۳ هزار تومان روی تابلوها، دلال ها نیز به تبع این موضوع، قیمت خرید خود را بالا بردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ اما با گذشت ساعاتی از نیمه روز و حضور بیشتر فروشندگان خانگی، دلال‌ها نیز از خرید در این محدوده قیمتی خودداری کرده و در محدوده 8 هزار تا 10 هزار تومان اقدام به خرید کردند.

افزایش فروشندگان و قیمت‌های متفاوت دلالان با یکدیگر، سبب درگیری‌های پراکنده بین دلالان در میدان فردوسی و منوچهری شده است.

دلال‌ها با مزدور خواندن یکدیگر، مانع از خرید و فروش ارز در بازار می‌شوند.

آنها افرادی را که قصد خرید دارند منصرف کرده و از سویی به آنهایی که قصد فروش دارند توصیه می‌کنند این کار را نکنند چون فردا قیمت‌ها بالا می‌رود. این توصیه‌ها در حالی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود  این دلالان در صورت اطمینان به پیش‌بینی‌های خود برای رسیدن به سود بیشتر به جای توصیه به عدم فروش، خود اقدام به خرید از مردم کنند.


منبع: خبرگزاری ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
1
6
کجای تصاویر درگیری را نشان می دهد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
3
مردم عادی کوچه و بازار تصور اینکه ارز را میتوان خرید و فروش کرد را هم نداشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
2
مردمی که سرشان به کارهای تولیدی وخدماتی خود گرم بود وداشتند زندگی می کردند همه چیز سرجای خودش بود توسعه -ترقی-فرهنگ-هنر-اقتصاد-سلامت -انسانیت-دین-و...................ولی حالا همه خراب شد عطش توسعه پوچ و ویرانگر-مدرک گرایی وتقلب-موادمخدر-تورم -بیکاری-دروغ وریا و.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
چرا تيتر الکی ميزنيد ؟؟؟!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین