کد خبر: ۵۴۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
در گفت و گو با مدیر عامل کارگزاری این بانک عنوان شد:

خرید و فروش سهام و دریافت کد بورسی در بانک صادرات

​مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران از آمادگی این شرکت و شعب منتخب بانک برای پاسخگویی به نیاز فعالان بازار سرمایه و ارائه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی کباری با بیان اینکه خدمات شرکت کارگزاری این بانک برای فعالان بازار سرمایه نسبت به سایر شرکت‌های مشابه فعال در بورس خدمات متفاوت‌تری ارائه می‌کند، گفت: برای اولین بار در بازار سرمایه، خدمات متمایزی توسط کارگزاری بانک صادرات ایران به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد و در این راستا گستره خدمات مالی و مشاوره‌های سرمایه‌گذاری در بیش از ٥٠ شعبه منتخب بانک با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به روند تخلیه شدن حباب قیمت‌ها در بازار غیرمتشکل پولی از جمله ارز و سکه و به تعادل رسیدن قیمت ارز در مرز‌های واقعی متناسب با واقعیت‌های اقتصادی کشور، بازار سرمایه را مکانی مناسب برای جذب حجم نقدینگی بیش از یک هزار و ٦٠٠ هزار میلیارد تومانی دانست و افزود: ورود سهامداران تازه وارد به بازار سرمایه باید با نهایت دقت و بدور از هرگونه هیجان‌زدگی صورت بگیرد تا ضمن دریافت مشاوره‌های لازم، سهامداران بتوانند در بلندمدت از منافع بازار سهام بهره‌مند شوند. 

کباری تصریح کرد: حضور در بازار سرمایه باید حضوری هوشمندانه باشد و مشاوره‌های مالی در شعب منتخب بانک صادرات ایران با تمرکز بر این امر، در صدد افزایش آگاهی و اطلاعات متقاضیان ورورد به بازار سرمایه هستند.

مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران در این میان با اشاره به اینکه هدف اصلی در تمامی بازارهای مالی و اقتصادی جهان، کسب سود است، تأکید کرد: حمایت واقعی مردم از اقتصاد ملی و افزایش سرمایه شرکت‌های تولیدی کشور گامی محکم برای بهبود ظرفیت‌های اقتصادی و افزایش اشتغال و رفاه عمومی است که در این میان بازار سرمایه نقش محوری دارد. 

کباری تأکید کرد: افزایش ورود نقدینگی به بازار سرمایه می‌تواند سهم این بازار از تأمین مالی در اقتصاد را افزایش دهد و در صورت تداوم و پایداری این بازار، انتظار جهش اقتصادی دور از انتظار نیست.

بنابراین گزارش، بانک صادرات ایران در راستای ایجاد سوپرمارکت مالی و تکمیل سبد محصولات و خدمات بانکی و فرابانکی با همکاری شرکت کارگزاری بانک اقدام به ارائه خدمات معاملات اوراق بهادار کرده و در فاز نخست ٥٠ شعبه منتخب بانک امکان دریافت کد بورسی، دریافت حساب کاربری معاملاتی برخط، ثبت دستور خرید و فروش سهام و همچنین مشاوره‌های مالی را برای فعالان بازار سرمایه فراهم آورده‌ و با توجه به اهمیت و گستردگی شعب این بانک در سراسر کشور، نقش برجسته‌ای در هدایت نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه برعهده گرفته است. 

برای دسترسی به لیست ٥٠ شعبه منتخب  کلیک  کنید

منبع: روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین