کد خبر: ۵۴۸۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

دستگیری شخصی که با جعل عنوان تکنسین اورژانس اقدام به سرقت می‌کرد + عکس

متهمی که با شگرد جعل عنوان تکنسین اورژانس اقدام به سرقت از پیک سایت های فروش اجناس می کرد، توسط مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : این متهم 45 ساله از سایتهای فروش اجناس، مخصوصاً سایت هایی که لوازم پزشکی  می فروختند، جنس خریداری می کرد و پس از آن که پیک موتوری یا خودرویی کالا را برای تحویل به محل مورد نظر می‌آورد، این متهم در حالیکه لباس تکنسین اورژانس بر تن داشته است، به پیک موتوری می گفته که سفارش دهنده  جناب دکتر داخل ساختمان است منتظر شما است و از پیک می‌خواسته برای دریافت هزینه جنس به داخل ساختمان مراجعه کند. البته بعضی اوقات هم مقابل بیمارستان این کار را انجام داده است.

در ادامه، متهم پس از جلب اعتماد پیک و رفتن وی به داخل ساختمان، در حالیکه کالا روی موتور یا داخل خودرو بود، اجناس را سرقت کرده و از محل گرخته است.

دستگیری تکنسین اورژانس به خاطر کارهای خلاف در تهران + عکس

این متهم در برخی از پرونده ها خودروهای پیک ها را سرقت کرده است. این سارق حرفه ای برای اینکه شناسایی نشود مدام خط تلفن‌همراه خود را تغییر داده است. وی  همچنین در یکی از سرقتها خود را پارکبان عنوان کرده است و پس از جلب اعتماد راننده سوئیچ را برای پارک خودرو از وی گرفته و خودرو را به سرقت برده است.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین