کد خبر: ۵۴۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۲

درخواست دولت لبنان برای مذاکره با ایران

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری روسی ریانوویستی، نخست وزیر لبنان با اشاره به اینکه ما آمادگی دوستی با هر کسی را که با ما دوست باشد را داریم گفت: «موضع ما در این مساله قاطعیت دارد که ما تلاش می‌کنیم که منافع خویش را تامین کنیم، استقلال لبنان، حاکمیت، گشایش به روی جهان و آمادگی برقراری روابط با همه آنهایی که آماده همکاری با ما می‌باشند را داریم».

سینیوره در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه لبنان با هیچ کشوری در جهان به غیر از اسرائیل دشمنی ندارد گفت: «ما از همه کسانی که آماده‌اند با ما در برقراری ثبات در لبنان همکاری کنند استقبال می‌کنیم، ما آماده‌ایم که با همه کسانی که از برگزاری کنفرانس بین المللی لبنان در اواخر ژانویه که به احیای اقتصادی لبنان کمک می‌کند، حمایت می کنند، نمایند دوستی کنیم».

اظهارات سینیوره بعد از آن صورت می‌گیرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با وی ابراز امیدواری نمود که لبنان تمامی مشکلات داخلی خود را حل نموده و وعده داد که از مردم لبنان در بازسازی اقتصاد کشور حمایت می‌کند.

پوتین با اشاره به اینکه اوضاع دشوار در سیاست داخلی لبنان مایه نگرانی است گفت: «امیدوارم که دوستان لبنانی ما بتوانند تمامی مشکلات داخلی را حل کنند و ما تمامی آنچه را که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا از مردم لبنان در بازسازی اقتصاد، زیرساخت‌ها و توسعه روابط اقتصادی عادی حمایت کنیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین