کد خبر: ۵۴۹۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

باز هم حادثه برای رکابزنان/ به‌علت نبود "پیست" مجبوریم در جاده تمرین کنیم!‌

دوچرخه‌سوار ملی‌پوش بروجردی حین تمرین در جاده با مزاحمت یک موتورسوار دچار سانحه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 کسری باقرپور که سابقه حضور در رقابت‌های جوانان جهان و آسیا در بخش پیست را دارد روز گذشته حین تمرین در جاده اشترینان- بروجرد و بر اثر مزاحمت و ضربه‌ی یک موتور سوار دچار سانحه شد.

باقرپور که خودش تنهایی در جاده تمرین می‌کرده بعد از این سانحه با کمک برخی رانندگان به بیمارستان می‌رود و از ناحیه کتف و پای راست دچار آسیب شده است.

موتور سوار بعد از این کار بلافاصله متواری شده و مشخص نیست علت مزاحمت چه بوده و دوچرخه‌سوار "پیست" که در "جاده" تمرین می‌کند چرا باید مورد حمله قرار بگیرد.

این سانحه در نزدیکی‌های محل تصادف مرحوم نوروزیان دیگر رکابزن بروجردی، بخش سرعت پیست رخ داد که او هم سال ۹۴ بر اثر سانحه تصادف حین تمرین فوت ‌کرد و همچنان نبود پیست برای رکابزنان لرستانی مشکل‌ساز است.

‌به گزارش ایسنا، باقرپور سال ۹۵ که رکورد جوانان کشور را شکست به خبرنگار ایسنا گفته بود: به علت نبود پیست در لرستان به اجبار در جاده تمرین می‌کنم و رقیب‌های اصلی من در استان‌هایشان پیست دارند. اینکه رکابزنی با تمرین در جاده رکورد پیست را بزند دارای اهمیت است. باید نگاه مسئولان به چنین رکابزنی عوض شود و مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین