کد خبر: ۵۴۹۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

‌آزادی گروگان 2 میلیارد ریالی در مرز سراوان

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 آدم ربا و آزادی گروگان 2 میلیارد ریالی در مرز "سراوان" خبر داد و گفت: در پی دریافت نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در ششم مردادماه سالجاری مبنی بر گروگانگیری مردی جوان و انتقالش به استان سیستان و بلوچستان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی استان قرار گرفت‌.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار قنبری افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد فرد ربوده شده که جوانی 27 ساله است توسط سرنشینان یک دستگاه پژو نوک مدادی در شهر آبادن ربوده شده و گروگانگیران چند روز پس از ربایش با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ 2 میلیارد ریال وجه نقد در قبال آزادی اش  درخواست کردند‌.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تخصصی دریافتند، متهمان با انتقال فرد ربوده شد به استان سیستان و بلوچستان در مناطق مرزی مخفی شده اند‌.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، 2 متهم پرونده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و فرد ربوده شده که به کشور پاکستان منتقل شده بوده بدون دریافت هیچ گونه وجهی به مرز سراوان انتقال و تحویل خانواده اش شد‌.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان 37 و 42 ساله در بازجویی های انجام شده، قصد خود را اختلافات مالی ناشی از معاملات ناصواب مواد مخدر اعلام کردند، افزود: متهمان پس از بازجویی های تمکیلی با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین