کد خبر: ۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۷

انتقاد شدید بیادی از وزارت کشور

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب توضیح داد: در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه نداشته که سه روز پس از برگزاری یک انتخابات، مردم و رسانه‌ها هیچ اطلاعی از نتایج شمارش آراء نداشته باشند. 

بیادی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات‌های گذشته از قبیل مجلس هفتم، ریاست جمهوری نهم و انتخابات شوراها و خبرگان به علت عملکرد مثبت و مورد تایید شورای شهر دوم بوده که حول محور ولایت، رایحه خوش خدمت را به استشمام مردم رساند. 

عضو ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: متاسفانه نوع عملکرد لایه‌های اول مدیریتی وزارت کشور باعث شده تا سه روز از انتخابات بگذرد ولی مردم همچنان در بی‌خبری محض از نتایج انتخابات باشند. به گفته بیادی، نوع عملکردها و مدیریت‌ها در انتخابات شوراها آنقدر منفی بوده که ممکن است در اذهان مردم شائبه به وجود بیاید یا باعث تشکیک آنها به سلامت انتخابات شود. 

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان تاکید کرد: برخی از پیروزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان ناراحت هستند و به همین علت مسائل اخیر وجود آورده‌اند. بیادی با تشکر از زحمات نمایندگان مجلس در هیات نظارت بر انتخابات و نیز بدنه اجرایی انتخابات در وزارت کشور گفت: از هیات نظارت بر انتخابات می‌خواهیم تا با صیانت از آرای مردم و حضور با شکوه آنها در انتخابات، اجازه تلخ شدن این شیرینی را ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین