کد خبر: ۵۵۰۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

ترامپ: اگر دموکرات‌ها پیروز شوند،‌ آمریکا، ونزوئلا می‌شود

رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی روز دوشنبه خود گفت که بر این باور است جمهوری خواهان می‌توانند در انتخابات نوامبر کنگره پیروز شوند، چون اگر دموکرات‌ها کنگره را به دست بگیرند، آمریکا به چیزی شبیه به ونزوئلا بدل می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بسیاری از کمپین‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حمایت از کاندیداهای جمهوری خواه برای انتخابات کنگره از چنین خط مشی‌ای استفاده کرده است.

به گزارش روزنامه واشنگتن اگزماینر، ترامپ روز دوشنبه به خبرنگاران در کاخ سفید گفت:‌ فکر می‌کنم که دموکرات‌های زیادی به جمهوری خواهان رای می‌دهند چون من دوستان زیادی دارم که دموکرات هستند.

وی ادامه داد:‌ فکر می‌کنم که بسیاری از دموکرات‌ها به دنبال رای دادن به جمهوری خواهان در انتخابات ششم نوامبر هستند.

رئیس جمهوری آمریکا سیاست‌های دموکرات‌ها چون برنامه سلامت و درمان دوران باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق این کشور را به اصلاحاتی مشابه در ونزوئلا تشبیه کرده که به فقر و مهاجرت گسترده مردم این کشور منجر شده است.

براساس داده‌های نظرسنجی فاکس نیوز، مشخص شد که با وجود خبرهای مربوط به کشمکش بر سر انتخاب "برت کاوانا"ی متهم به تجاوز جنسی به عنوان یکی از اعضای دیوان عالی آمریکا، جمهوری خواهان ممکن است بتوانند پیش از انتخابات کنگره اختلاف خود را با دموکرات‌ها کم کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین