کد خبر: ۵۵۰۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

طعنه لوو به هلند: آلمان همیشه به تورنمت‌های مهم صعود کرده است

سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری قبل از دیدار با هلند، طعنه‌ای جالب به تیم حریف زد و پاسخ انتقادهای میشائیل بالاک را داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان امشب (شنبه) باید در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی هلند برود. هفته پیش انتقاد میشائیل بالاک از حضور یواخیم لوو در تیم ملی آلمان به تیتر اصلی رسانه‌های ورزشی در این کشور تبدیل شد. انتقادی که البته تونی کروس پاسخ آن را داد.

یواخیم لوو در نشست خبری قبل از دیدار با هلند درباره این صحبت‌ها گفت: من از سال ۲۰۰۶ همواره در تیم ملی آلمان بودم و همیشه هم فشار بودن روی نیمکت آلمان را حس کردم. حتی در جام جهانی ۲۰۱۰ و جام جهانی ۲۰۱۴. مردم هر چه دوست دارند می‌توانند بگویند و من نظری درباره این حرف‌ها ندارم چون باید به چیزهای مهمتری درباره تیم ملی‌ آلمان فکر کنم.

در این دیدار قرار است توماس مولر با وجود بازی‌های ضعیف در این فصل برای بایرن مونیخ از ابتدا به میدان برود. همچنین ماتیاس گینتر و یاشوا کیمیش نیز به احتمال زیاد برای ژرمن‌ها به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه طعنه‌ای هم به تیم حریف زد و گفت: من شباهت زیادی بین دو تیم نمی‌بینم. آلمان بر خلاف هلند همیشه به تورنمت‌های مهم صعود کرده است. آلمان و هلند همیشه رقابت سالمی با هم داشتند و هلندی‌ها همیشه با وجود داشتن مشکل سعی در گرفتن امتیاز و نتیجه برابر ما داشتند. بعد از ناکامی در راه عصود به جام جهانی روسیه، هلند در مسیر خوبی قرار گرفته است و کومان توانسته تیم را به شرایط خوبی برگرداند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین