کد خبر: ۵۵۰۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

مسی می‌تواند در سال ۲۰۲۰ بارسلونا را ترک کند

بندی در قرارداد مهاجم بارسلونا وجود دارد که او می‌تواند در سال ۲۰۲۰ تیم کاتالانی را ترک کند.
آفتاب‌‌نیوز :
موندو دپورتیوو در صفحه نخست روزنامه‌ خود به وضعیت قرارداد لیونل مسی پرداخته است. باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد ستاره آرژانتینی خود را تا  یک سال دیگر (۲۰۲۲) تمدید کند چون بند آزادسازی قرارداد بازیکن آرژانتینی به نحوی است که او می‌تواند در سال ۲۰۲۰ این باشگاه را ترک کند.

به‌ گزارش ‌آس‌، مسی برای آخرین بار به طور رسمی در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۷ قراردادش را تا ژوئن ۲۰۲۱ تمدید کرد. این تمدید قرارداد پس از قضیه نیمار (پاری ‌سن‌ ژرمن ۲۲۲ میلیون یورو یعنی بند آزادسازی مهاجم برزیلی را پرداخت کرد)  باشگاه کاتالانی را نگران کرد و به همین خاطر ارزش بند آزادسازی مهاجم آرژانتینی به ۷۰۰ میلیون یورو افزایش یافت. با این حال بر اساس اعلام موندو دپورتیوو این بازیکن در ژوئن ۲۰۲۰ یک راه فرار دارد. این روزنامه‌ کاتالانی همچنین اعلام کرد که خوسپ ماریو بارتومئو امیدوار است تمدید قرارداد مسی در سال ۲۰۱۷ برای آخرین بار نباشد.

اگر دوباره قرارداد مهاجم آرژانتینی تمدید شود این اتفاق برای نهمین بار رخ خواهد داد. مهاجم بارسلونا در سال ۲۰۰۵ به آبی‌ اناری‌ها پیوست. او در آن زمان ۱۸ سال داشت و تا سال ۲۰۱۰ قرارداد بست. در سپتامبر همان سال لاپورتا دوباره قراردادش را تمدید کرد. سومی تمدید قرارداد در ژانویه ۲۰۰۷ رخ داد. ارزش بند آزادسازی ستاره آرژانتینی ۱۵۰ میلیون یورو بود.

پس از حضور پپ گواردیولا در بارسلونا و نبود رونالدینیو، مسی دوباره قراردادش را تمدید کرد. او پس از فتح سه گانه در سال ۲۰۰۹ پنجمین تمدید قراردادش را انجام داد. قراردادی که تا سال ۲۰۱۶ بود و ۲۵۰ میلیون یورو ارزش داشت.

ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۱۲ برای ششمین بار قراردادش را تمدید کرد. دستمزد سالیانه او از ۱۰.۵ میلیون یورو به ۱۲ میلیون یورو افزایش یافت.

هفتمین تمدید قرارداد مسی دقیقا قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اتفاق افتاد. او در سال ۲۰۱۷ قراردادش را برای هشتمین بار تمدید کرد و قرار شد تا ۳۴ سالگی برای بارسلونا بازی کند.

ايسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین