کد خبر: ۵۵۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

علت مرگ دانش آموز سنندجی تا اعلام نظر مقام قضایی میسر نیست

به دستور وزیر آموزش و پرورش تیمی ویژه برای بررسی و رسیدگی این موضوع مامور و نماینده ای از سوی وزیر آموزش و پرورش برای تسلی خاطر خانواده این دانش آموز راهی استان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که به دلیل ورود مقام قضایی به موضوع جان باختن دانش آموز سنندجی تا تکمیل پرونده و نهایی شدن نتایج بررسی‌ها، امکان اطلاع‌رسانی درباره جزئیات این اتفاق تلخ میسر نیست.

«دنیا ویسی» دانش آموز کلاس اول ابتدایی دبستان روستای گرماش از توابع شهرستان سنندج روز دوشنبه 16 مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه جان باخت.

در اطلاعیه وزارت آموزش پرورش در خصوص دلیل تاخیر در ارائه جزئیات مرتبط با اتفاق تلخ دبستان روستای گرماش سنندج و جان باختن دنیا آمده است: از نخستین لحظه دریافت این خبر تاثربرانگیز، وزارت آموزش‌ و پرورش بدون وقفه در سطح منطقه، استان و ستاد، روی این موضوع تمرکز کرده و گزارش بررسی‌ها به‌ طور مستمر دریافت و اقدامات لازم نیز انجام می‌شد، اما به دلیل ورود مقام قضایی به این مساله تا تکمیل پرونده و نهایی شدن نتایج بررسی‌ها، امکان اطلاع‌رسانی درباره اقدامات و جزئیات این اتفاق تلخ میسر نشد.

در این اطلاعیه تاکید شده است که ضمن قدردانی از پیگیری و حساسیت همه رسانه‌ها و خبرنگاران نسبت به علل بروز این رخداد اسفناک، و تلاش برای جلوگیری از بروز شایعه و خدشه به آبرو و حرمت خانواده دانش‌آموز و آموزگار مدرسه، بدیهی است به‌ محض نهایی شدن نتایج بررسی مقام قضایی و تکمیل گزارش‌ها، نتیجه اقدامات و پیگیری‌های این وزارتخانه منتشر خواهد شد.

همچنین مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش از پیگیری های وی در خصوص حادثه ریزش دیوار حیاط مدرسه در سنندج تشکر کردند.

بنابر این گزارش، معاونت حقوقی و امور مجلس در این دیدار که فرشادان نماینده سنندج ، ‌کریمی نماینده بیجار ،‌ مرادی نماینده مریوان و بیگلری نماینده سقز و بانه حضور داشتند در خصوص مسائل مبتلابه آموزشی استان کردستان با نمایندگان مربوطه بحث و تبادل نظر کرد.

در حادثه ریزش دیوار حیاط مدرسه در روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه سنندج که ‌یکی از دانش آموزان مدرسه مصدوم و بعد از اعزام به بیمارستان فوت شد و به دستور وزیر آموزش و پرورش تیمی ویژه برای بررسی و رسیدگی این موضوع مامور و نماینده ای از سوی وزیر آموزش و پرورش برای تسلی خاطر خانواده این دانش آموز راهی استان شده است.
ايرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین