کد خبر: ۵۵۰۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

حمایت عجیب ستاره “پرسپولیسی” از گلر جنجال ساز “استقلال”

گلر سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در گفتگویی درباره حسینی هم گفت: حسین حسینی حق دارد از نیمکت‌نشینی ناراحت باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
با محمد محمدی گلر سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مورد شرایط این روز‌های این دو تیم و حضور پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.


* وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت مقابل السد را چطور می‌بینید؟

محمد محمدی گفت:

    پرسپولیس در دیدار رفت بسیار خوب و منطقی بازی کرد و باید به برانکو و بازیکنان این تیم دست‌مریزاد گفت. بچه‌های پرسپولیس از دل و جان مایه گذاشتند و دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کردند.


* بازی برگشت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

محمد محمدی گفت:

    قطعاً این بازی سخت‌تر از دیدار رفت خواهد بود و السد چیزی برای از دست دادن ندارد، ضمن اینکه آن‌ها بازیکنان باتجربه‌ای مثل ژاوی و گابی را در اختیار دارند که تجربه دیدار‌های سخت را دارند و پرسپولیس باید بسیار باهوش عمل کند. ضمن اینکه حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس برگ برنده این تیم خواهد بود.

 

* پرسپولیس چند درصد شانس صعود به فینال را دارد؟

    با نتیجه‌ای که در دیدار رفت در قطر رقم خورد، پرسپولیس بالای ۶۰ درصد شانس صعود به فینال را دارد.

 

* پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

محمد محمدی گفت:

    باید قبول کرد تیم‌های شرق آسیا از همه لحاظ قوی‌تر از تیم‌های غرب آسیا هستند، ضمن اینکه مربیان و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و قطعاً دیدار دشواری خواهد بود، ولی تیم‌های ما نشان دادند تیم روز‌های سخت هستند و می‌توانند تیم‌های قدرتمند را شکست دهند.

 

* پرسپولیسی‌ها معتقدند باید نفرات بیشتری از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند.

محمد محمدی گفت:

    من همیشه گفتم باید به سلیقه کی‌روش احترام گذاشت و کی‌روش هر بازیکنی که فکر می‌کند به درد تیم ملی می‌خورد را دعوت می‌کند و این حق طبیعی هر مربی است. ضمن اینکه به نظرم بازی کردن در پرسپولیس که چهل میلیون هوادار در سراسر دنیا دارد، کمتر از تیم ملی نیست.

 

* بیرانوند هم نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا شده.

محمد محمدی گفت:

    این موضوع باعث افتخار فوتبال ایران است و امیدوارم علیرضا این عنوان را کسب کند. بیرانوند کاملاً پخته شده و این را در بازی‌های پرسپولیس و تیم ملی به خوبی نشان داده است. ضمن اینکه امیدوارم علیرضا با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌ها بتواند دستکش طلایی آسیا را مال خود کند، چون لیاقتش را دارد.

 

* حسین حسینی هم بعد از اینکه در استقلال فرصت بازی پیدا نکرد، حسابی گرد و خاک به پا کرد.

محمد محمدی گفت:

    اول باید بگویم در این موضوع حق کاملاً با حسینی است و بازیکنی با این کیفیت که به تیم ملی دعوت می‌شود، دوست دارد در تیمش بازی کند و معلوم است وقتی می‌بیند در ترکیب نیست، ناراحت می‌شود، ولی شکل اعتراض او درست نبود و نباید طوری شود که به خودش و استقلال لطمه وارد شود. حسین سن مناسبی دارد و قطعاً آینده دروازه‌بانی استقلال برای اوست. مهدی رحمتی از دوستان نزدیک من است و می‌دانم در طول هفته تمرینات اختصاصی زیادی انجام می‌دهد و نتیجه‌اش را می‌بینید که در این سن و سال بسیار آماده است. به نظرم یکی از دلایل آمادگی رحمتی حضور رقیب قدرتمندی مثل حسینی است.

منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین