کد خبر: ۵۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

ماجرای «قسم» محسن تنابنده و مهناز افشار به کجا رسید؟

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده گفت: این روزها در حال فیلمبرداری در شهر گرگان هستیم و بعد از اتمام سکانس‌های این لوکیشن، به شهر شاهرود می‌رویم.
آفتاب‌‌نیوز : جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قسم» درباره تولید این فیلم سینمایی گفت: چند وقتی است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «قسم» آغاز شده است و در حال حاضر حدود ۱۵ درصد از این فیلم جلوی دوربین رفته و تدوین همزمان آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: این روزها در حال فیلمبرداری در لوکشین شهر گرگان هستیم و بعد از اتمام سکانس‌های گرگان، به شهر شاهرود می‌رویم و مابقی سکانس‌ها را در شهر شاهرود جلوی دوربین می‌بریم.

این تهیه‌کننده سینمای ایران درباره بازیگران فیلم «قسم» اظهار کرد: بازیگران اصلی فیلم همچنان مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن‌ پورشیرازی هستند؛ اما در کنار آنها از برخی بازیگران تئاتری نیز استفاده کرده‌ایم.  

شعبانی درباره حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر، اعلام کرد: حتماً فرم حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را پرخواهیم کرد و ان‌شاءالله با موافقت هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر، این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

فارس


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین