کد خبر: ۵۵۱۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۱

رایحه خوش خدمت شکست را پذیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب و در خصوص بیان مکرر این سخن از سوی برخی مسئولین ستادهای حامی دولت پیش از انتخابات شوراها که «فهرست حامیان احمدی‌نژاد از 30 میلیون رای در انتخابات شوراها برخوردار است» گفت: مهم این بود که بیش از 30 میلیون ایرانی به پای صندوق‌های رای آمدند، حال اگر بنده یا دیگر دوستان انتخاب نشدیم امر مهمی نیست.

عضو فهرست رایحه خوش‌خدمت در عین حال تصریح کرد: اگر شخصی از دوستان عضو ائتلاف رایحه خوش‌خدمت پیش از انتخابات گفته که نامزدهای این لیست 30 میلیون رای دارند، خودش باید پاسخگوی سخنانش باشد.

وی خاطرنشان کرد: گره زدن نتایج انتخابات شوراها با سیاست‌های دولت و عملکرد دکتر احمدی‌نژاد، کار افرادی است که در دولت نهم به دنبال پست و مقام بودند و اکنون که به هدف خود نرسیده‌اند، این مباحث را مطرح می‌کنند.

عضو دوره دوم شورای شهر تهران گفت: نتایج انتخابات هیچ‌ ربطی به شکست دولت ندارد زیرا اگر دولت شکست خورده بود یا رئیس جمهور از مردم «نه» شنیده بود که مردم استان کرمانشاه در این هوای سرد غرب کشور، اینگونه از ایشان استقبال نمی‌کردند.

عضو ائتلاف «رایحه خوش‌خدمت» با اشاره به اینکه «این ستادها هرگز حامیان دولت را محدود به خود نکردند» افزود: ما اعتقاد داشتیم که درصورت ورود به شورای شهر، همسو با سیاست‌های دولت نهم حرکت کنیم زیرا شوراها نباید کمر مقابله با دولت ببندند یا شمشیر را از رو برای آن بگیرند اما امیدواریم نمایندگان دوره سوم شوراها هم به مانند شورای شهر دوم و دکتر احمدی‌نژاد به مردم خدمت کنند.

آشتیانی با بیان این مطلب که «حضور فهرست رایحه خوش‌خدمت در انتخابات باعث پرشور شدن و حضور گسترده مردم شد» اظهار داشت: آنهایی که نتایج این انتخابات را شکست دولت احمدی‌نژاد می‌دانند با سیاسی کاری به دولت جفا می‌کنند.

گفتنی است که پیش از این و در ایام قبل از انتخابات شوراها «حسین رضاخواه» و تعدادی دیگر از مسئولین ستادهای انتخاباتی حامی احمدی‌نژاد قاطعانه تاکید می‌کردند که لیست حامیان رئیس جمهور،30 میلیون رای در انتخابات شوراها در سراسر کشور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین