کد خبر: ۵۵۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

انتقاد یک نماینده از دانشگاه آزاد

نماینده سبزوار در مجلس از «ثبت نام حدود ۲۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ثبت‌نام که پول شهریه داده، سرکلاس رفته و خوابگاه گرفته‌اند و حال دانشگاه می‌گوید اشتباه کرده‌ است و بازی کردن با روحیه و آبروی دانشجویان» انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در نطق میان دستور جلسه علنی (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: ان‌شاءالله که در انتخاب استاندار خراسان فردی را انتخاب کنید که با نگاه اقتصادی و توسعه‌گر مشکلات اقتصادی این استان را حل کنند. مشکلات عدیده‌ای که در استان خراسان از بی‌تدبیری دولت و مدیران استانی شما به وجود آمده است. مشکلاتی مانند بیکاری که به اوج خود رسیده، طرح‌های هادی توسعه روستایی، منازل خارج از محدوده که امنیتی شده، مشکل پدیده که همچنان پابرجاست. ثامن الحجج و مشکلات آنها و افضل توس و بیکاران آن که محصول سیاست‌های اقتصادی غلط دولت شماست.

نماینده سبزوار در مجلس از «ثبت نام حدود ۲۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ثبت‌نام که پول شهریه داده، سرکلاس رفته و خوابگاه گرفته‌اند و حال دانشگاه می‌گوید اشتباه کرده‌ است و بازی کردن با روحیه و آبروی دانشجویان» انتقاد کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از کمسیون آموزش و پرورش و ریاست آن کمیسیون در مورد ورود به این مساله را تقاضا کرد و گفت: دغدغه‌ جوانان و خانواده‌ها را حل کنید. موضوع روحیه و آبروی این دانشجویان است.

مقصودی خطاب به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که "دانش‌آموزان زیادی از قشر کارگران به خاطر بی‌تدبیری وزارت آموزش و پرورش از تحصیل باز ماندند"، اظهار کرد: طبق آمار منتشر شده جهانی کشور ما رکوردار خصوصی‌سازی مدارس در بین کشورهای دنیاست و این یعنی ما پولی‌ترین آموزش و پرورش دنیا هستیم که با اصول قانون اساسی مغایرت دارد. در روز روشن به مردم دروغ می‌گویید که از والدین پول نمی‌گیرند اما می‌گیرند.

وی خطاب به قوه قضاییه ادامه داد: من به خاطر شروع مبارزه با فساد از شما تشکر می‌کنم هرچند دیر شروع شده است اما باز شروع خوبی است. نکته این است که قوه قضاییه باید آفتابه‌دزدها و دزدان کوچک را رها کند و دزدان اصلی، آقازاده‌ها را دستگیر کرده و مصلحت را کنار بگذارند.

مقصودی خطاب به روحانی ابراز عقیده کرد: مشکل امروز کشور ما تحریم‌ها، FATF و برجام نیست. مشکل بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری شما و دولت شماست، اما قرار بود به مردم امید بدهید و با تدبیر عمل کنید، اما معرفی چهار وزیر پیشنهادی به خصوص سه وزیر اقتصاد، کار و رفاه اجتماعی اثبات کرد که هیچ امیدی به اصلاح نیست و در دولت شما هیچ تدبیری وجود ندارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: در یک نگاه ظاهری بعضا حس می‌کنم با این معرفی‌ها اصل نظام را هدف قرار داده‌اید. معرفی چهار وزیر به خصوص در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی دلالت بر آن دارد که رییس جمهور مشکلات کلیدی این چهار حوزه را به درستی درک نکرده است. جناب رییس جمهور به مشاورین خود بگویید از سفره‌های مردم فاصله نگیرند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین