کد خبر: ۵۵۲۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

مجلس شورای عربستان: قتل خاشقجی یک اقدام فردی بود!

مجلس شورای عربستان با حمایت از گزارش رسمی این کشور درباره خاشقجی، تاکید کرد که آنچه رخ داده یک اقدام فردی بوده و بیانگر سیاست کلی عربستان نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 مجلس شورای عربستان که یک نهاد مشورتی است و اختیارات خاصی ندارد از مواضع سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان درباره موضوع  قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی شد، قدردانی کرد.

این نهاد مدعی شد: "آنچه که بر سر خاشقجی آمده یک اقدام فردی است و نشان دهنده سیاست کلی پادشاهی و خط مشی حکومت در عربستان نیست".

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره،ریاض شنبه به قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول در پی مشاجره و درگیری فیزیکی با افرادی که با وی ملاقات داشتند، اذعان کرد اما جسد وی هنوز پیدا نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
بعله ..... در عربستان سعودی جدیدا واحدها هم عوض شده و به هر 15نفر میگویند یک فرد !!!!!! واقعا هم اقدام به قتل مرحوم مغفور ، جمال خاشقجی مشاور سابق رئیس اطلاعات عربستان کاملا فردی بوده البته بر مبنا و مقیاس جدید فرد!!!!
در اینکه یک اقدام درون گروهی بوده شکی نیست وگرنه ایشان نه روزنامه نگار معتبری بود و نه منتقد ذی نفوذ . چون در سمتهای دولتی و سفارتی و امنیتی کار کرده بود لاحرم مخزن اسراری بحساب میآمد که باید حذف شود و شد.... همین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین