کد خبر: ۵۵۲۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

پیدا شدن بمب در نزدیکی خانه جورج سوروس در نیویورک

مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که نیروهای پلیس اف بی آی و نیروهای پلیس محلی بعد از دریافت گزارشی درخصوص پیدا شدن یک شی‌ مشابه بمب در یک صندوق پستی در نزدیکی خانه متعلق به جورج سوروس، میلیاردر آمریکایی در منطقه بدفورد نیویورک عازم این محل شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرماندهی پلیس بدفورد اعلام کرد که عازم آدرسی واقع در منطقه دهکده کاتونا در ساعت 3:45 عصر دوشنبه شده است و این نیروها را بعد از آنکه یکی از کارکنان این اقامتگاه بسته را باز کرده، اعزام کرده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام‌ها گفتند که این شخص این بسته را در یک منطقه جنگلی قرار داده و با پلیس تماس گرفته و پلیس محلی نیز بعدا موضوع را به اف بی آی و اداره مبارزه با سلاح‌های گرم،‌ بمب و الکل آمریکا گزارش کرده است.

پلیس بدفورد گزارش کرد که یک نیروی ضربت مبارزه با تروریسم اف بی آی تحقیقات درباره این اتفاق را انجام می‌دهد.

دفتر میدانی حوزه نیویورک متعلق به اف بی آی در توییتر خود نوشت که مشغول انجام تحقیقات در داخل و پیرامون اقامتگاه متعلق به جورج سوروس در منطقه بدفورد است: هیچ تهدیدی علیه امنیت عمومی وجود ندارد و در حال حاضر نیز ما اظهارنظرهای بیشتری مطرح نمی‌کنیم.

هیچ یک از مقام‌های محلی یا فدرال تایید نکردند که آیا این شی‌ء قابلیت منفجر شدن را داشته یا خیر.

بنیاد متعلق به جورج سوروس نیز به درخواست برای اظهار نظر درباره این رخداد پاسخ نداده است.

جورج سوروس میلیاردی است که مدعی حمایت از آرمان‌های لیبرال و انسان دوستی است. نام او همچنین با تعداد زیادی از تئوری‌های توطئه همراه بوده است.

اخیرا منتقدان محافظه‌کار، جورج سوروس را متهم کرده‌اند به اینکه به صورت پنهانی اقدام به حمایت مالی از یک کاروان از مهاجران آمریکای مرکزی برای عزیمت آن‌ها از طریق مکزیک به خاک آمریکا کرده است. با این حال این منتقدان سند و مدرکی برای حمایت سوروس از این اقدام مطرح نکردند.

برخی فعالان نیز در شبکه‌های اجتماعی مکررا آدرس‌های خانه‌هایی که متعلق به او است را از جمله در منطقه وستچستر در شمال شهر نیویورک به منظور در جریان گذاشتن مخالفان وی منتشر می‌کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین