کد خبر: ۵۵۲۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

پیش‎بینی برخی حوادث مهم جهان در یک کارتون+تصاویر

این نخستین‌باری نیست که سیمسپون‌ها رویدادهای مختلف را پیش‌بینی کرده‌اند. پیشتر این کارتون رویدادهایی چون ریاست‌جمهوری ترامپ، شیوع بیماری ابولا و حادثه تروریستی یازدهم سپتامبر را پیش‌بینی کرده بود. این تنها بخشی از پیش‌بینی‌های سازندگان این سریال کارتونی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" نوشته است که کارتون خانواده سیمپسون سال‌ها پیش قانونی‌شدن فروش ماری‌جوانا در کانادا را پیش بینی کرده بود! 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد: "در سال 2005 میلادی در قسمت Midnight Rx از فصل شانزدهم این موضوع یعنی خرید خرید و فروش ماری‌جوانا در کانادا به نمایش در آمده بود. این نخستین‌باری نیست که سیمسپون‌ها رویدادهای مختلف را پیش‌بینی کرده‌اند. پیشتر این کارتون رویدادهایی چون ریاست‌جمهوری ترامپ، شیوع بیماری ابولا و حادثه تروریستی یازدهم سپتامبر را پیش‌بینی کرده بود. این تنها بخشی از پیش‌بینی‌های سازندگان این سریال کارتونی بوده است".
 
سیمپسون‌ها مجموعه تلویزیونی پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرینیگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ها است که از هومر، مارج، بارت، لیسا و مگی تشکیل شده است. این مجموعه فیلم در شهر ساختگی اسپرینگ‌ فیلد اجرا می‌شود که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین