کد خبر: ۵۵۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

اینفانتینو: جام جهانی قطر برای کل منطقه اهمیت دارد

رییس فدراسیون فوتبال فیفا با بازدید از امکانات قطر برای جام جهانی از عملکرد این کشور برای میزبانی بزرگ‌ترین رویداد جهانی فوتبال تمجید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از فیفا، جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به قطر سفر کرد و از نزدیک پیشرفت این کشور برای میزبانی جام جهانی را نظاره کرد.

اینفانتینو در این سفر ورزشگاه ۴۰ هزار نفری ابکره را از نزدیک مورد بازدید قرار داد. همچنین با هلی‌کوپتر به ورزشگاه دیگری رفت و از متروی جدید دوحه نیز بازدید به عمل آورد.

او درباره شرایط قطر برای جام جهانی نیز اضافه کرد: امکانات قطر برای میزبانی جام جهانی بسیار من را تحت تاثیر قرار داد. فکر نمی‌کردم قطر تا این حد آماده باشد. پیشرفت خیلی خوبی حاصل شده است و من فکر می‌کنم قطری‌ها جام جهانی را به خوبی درک می‌کنند. این میزبانی نه تنها برای قطر بلکه برای تمام منطقه اهمیت دارد. این جام جهانی فرصت خوبی است که به جهان نشان داده شود که این منطقه از چه شرایط خوبی برخوردار است. خیلی از مردم جهان به این جا خواهند آمد و با فرهنگ جدیدی آشنا خواهند شد.

اینفانتینو در پایان گفت‌: درس‌های زیادی از جام جهانی روسیه گرفتیم. یک و نیم میلیون نفر به روسیه رفتند تا جام جهانی را ببینند و همه آنها از شرایط راضی بودند. ترس زیادی نسبت به روسیه وجود داشت ولی جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار امن و خوب برگزار شد و هواداران راضی بودند. تا الان جام جهانی روسیه، بهترین جام جهانی بوده است و من مطمئن هستم که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روسیه همه بهتر خواهد شد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین