کد خبر: ۵۵۲۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

واکنش لوپتگی به احتمال اخراجش از رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید درباره اخراج احتمالی‌اش پس از پیروزی برابر ویکتوریا پلژن واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان اروپا دو بر یک ویکتوریا پلژن را شکست داد و پس از مدت‌ها توانست یک پیروزی به دست بیاورد. یولن لوپتگی پس از این دیدار گفت‌: فرصت‌های گل زیادی داشتیم. توانستیم دروازه حریف را باز کنیم اما در لحظات پایانی دچار استرس شدیم. در شرایطی قرار داریم که گلزنی برای ما سخت شده است. این نتیجه‌ برای ما اهمیت داشت چون به روند بد خود پایان دادیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم در چهار بازی اخیرمان ۱۲ ضربه به دیرک زدیم. پس از چند بازی توانستیم پیروز میدان شویم هدفمان پیروزی در چنین بازی‌های مهمی است که ساده به دست نمی‌آید. برابر حریف دیشبمان نیز پیروزی خفیفی را به دست آوردیم.

سرمربی اسپانیایی افزود: خوشحال هستم من خیلی کم لبخند می‌زنم. در شرایط خوبی قرار دارم. ما به پیروزی نیاز داشتیم و به آن نیز دست یافتیم. در میان بازیکنان آرامش وجود دارد. باید این پیروزی ادامه‌ داشته باشد. بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا سخت و پیچیده است و از همه مهم‌تر این بود که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. می‌توانیم بهتر باشیم اما فوتبال به گل وابسته است. زمانی که از فرصت‌ها استفاده کنیم شرایط بهتر می‌شود. ما در بازی‌های گذشته و در این بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و نباید این حقیقت را نادیده بگیریم.

مارسلو در دیدار دیشب آسیب دید، لوپتگی در مورد وضعیت مدافع برزیلی گفت‌: ضربه شدیدی بود اما وضعیت او پس از تست‌های پزشکی مشخص خواهد شد. فکر می‌کنم مشکل عضلانی دارد اما تنها یک ضربه شدید بود.

سرمربی رئال مادرید در مورد آینده‌اش اظهار کرد: من نمی‌دانم شنبه آینده سرمربی سفیدپوشان خواهم بود یا نه. تنها به دیدار یک‌شنبه‌ مقابل بارسلونا فکر می‌کنم و از فردا خود را برای این دیدار آماده خواهیم کرد. من به شایعات درباره اخراجم اهمیت نمی‌دهم. 

هواداران رئال مادرید در بازی دیشب در سانتیاگوبرنابئو با سوت‌های اعتراض آمیز خود نسبت به وضعیت بد تیم‌شان واکنش نشان دادند. لوپتگی در این رابطه اظهار کرد: هواداران از ما انتظار دارند آنها می‌خواهند تیمش‌شان پیروز شود. تیمی که شایسته پیروزی است. هواداران همیشه برای کارهای خود دلیل دارند. از همه مهم‌تر کسب سه امتیاز بازی است و پایان دادن به شرایط بد تیم است. من به نکات مثبت توجه می‌کنم. ما باید آسان‌تر  پیروز شویم اما دیشب به سختی آن را به دست آوردیم. با این حال باید گام به گام پیش برویم. تیم ما پیشرفت خواهد کرد. پیروزی‌ها همیشه به تیم آرامش می‌دهد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین