کد خبر: ۵۵۲۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

توصیه‌های رییس پلیس راه به زائران اربعین

رییس پلیس‌راه کشور، خستگی و خواب آلودگی را از مهمترین علل تصادفات و سوانح جاده‌ای اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار «محمدحسین حمیدی» اظهار کرد:  به علت خستگی و خواب الودگی، روز گذشته شاهد یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده منتهی به شهر مهران بودیم.

وی افزود: در این سانحه رانندگی که بین یک دستگاه خودروی ال ۹۰ و یک دستگاه کامیون به وقوع پیوست ۵ سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.

حمیدی علت وقوع این سانحه را انحراف به چپ خودروی ال 90 به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

رییس پلیس راه کشور به رانندگان توصیه کرد قبل از حرکت حتما به مقدار لازم استراحت و در حین سفر و تا زمان رسیدن به مقصد حتما چند بار توقف کنند.

وی شرایط ترافیکی منتهی به شهر مهران را پرحجم و در برخی ساعات نیز سنگین عنوان و از رانندگان خواست حتماً با ماموران پلیس همکاری کنند.

همچنین سردار حمیدی در دیدار با حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار"  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ضمن اشاره به خسارات سنگین ناشی از تصادفات رانندگی گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله) بحث تصادفات رانندگی است و ایشان تاکید دارند که تصادفات بایستی کاهش یابد.

‌به گزارش ایسنا، وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تصادفات رانندگی در سطح استان ایلام، تصریح کرد: باید موضوع فرهنگ سازی در حوزه رانندگی صحیح و ترویج شود و یکی از نهادها و ابزارهای فرهنگ ساز، نهاد مذهب و تریبون قدرتمند نماز جمعه است تا به عموم مردم متذکر شد به اهمیت موضوع واقف شوند و میزان ارتکاب تخلفات رانندگی و به تبع آن تصادفات کاهش یابد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین