کد خبر: ۵۵۲۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

ادامه اجرای راه گوهرکوه به بزمان در دستور کار دولت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ادامه اجرای راه گوهرکوه به بزمان که چند سال است تعطیل شده در دستور کار دولت است.
آفتاب‌‌نیوز :
دانیال محبی در حاشیه دیدار با مردم خاش و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات معطل مانده که طی هماهنگی با مدیرکل راه و شهرسازی قرار شد در اسرع وقت دوباره کار آن از سر گرفته شود.

وی اظهار کرد: این پروژه در اتصال خاش و سیستان و بلوچستان به استان های همجوار و داخلی کشور نقشی تاثیرگذار دارد و مردم استان به استانهای کرمان و یزد راحت‌تر می توانند سفر کنند .

محبی ادامه داد: برای دوبانده کردن محور خاش به زاهدان که از درخواست های مهم مردم خاش است نیز پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: شهرستان خاش در شاهراه ارتباطی محور توسعه شرق کشور واقع شده و در لحظات مختلف شبانه روز اخبار ناگوار از سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی آن گزارش می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مبحث جاده و بازارچه مرزی خاش هم پیگیری لازم را خواهیم داشت و امیدواریم برای مردم خوب خاش بتوانیم خدمات شایسته ای انجام بدهیم و دولت با بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدمات رسانی بتواند دل این مردم شریف و مرزدار که همراه و همگام با نظام هستند را شاد کند .

محبی تاکید کرد: تسهیلاتی خوبی را هم برای ایجاد اشتغال و رونق دادن به تولید و حمایت از طرحهای اشتغالزا پیش بینی کرده ایم که امید می رود با جذب اعتبارات در این حوزه و حمایت از سرمایه گذاران بتوانیم به توسعه شهرستان و استان کمک کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
راه گوهرکوه به بزمان دیگشکن که درست میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین