کد خبر: ۵۵۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

تقدیر مجلس کانادا از ناظری‌ها

پس از اجرای کنسرت «ناگفته» شهرام و حافظ ناظری در کانادا، مجلس این کشور از ناظری‌ها تقدیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اجرای «ناگفته» یکشنبه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) در سالن «سونی سنتر» همراه با تقدیر مجلس کانادا برگزار شد.

در متن این تقدیر آمده است: از شما سپاسگزای می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنری‌تان را با مردم تورنتو در میان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در این‌جا دارید.

شهرام ناظری ضمن خوش‌آمدگویی به حضار از این‌که در کنسرت «ناگفته» شرکت کردند، تشکر کرد و گفت: بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رسانده‌اید.

حافظ ناظری، آهنگساز «ناگفته» نیز ضمن تشکر از همراهی مردم، بیان کرد: هدف این کنسرت این است که فرهنگ شنیداری مردم را عوض کند ما می‌توانستیم قطعه‌های خاطره‌انگیز انجام بدهیم اما کار سختی را انتخاب کردیم تا بر شما و نسل جوان دوستدار موسیقی تاثیر بگذاریم و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنیم.

حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری و گروه بین‌المللی «ناگفته» چندی پیش تمرینات خود را در کشور کانادا آغاز و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند. این در حالی است که ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.

همچنین ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه اعضای گروه به تورنتو سفر کردند؛ لازم به ذکر است ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه) ونکوور میزبان فصل جدیدی از ناگفته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین