کد خبر: ۵۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

چرایی استعفای "حاجی" از همشهری

عضو هیات مدیره موسسه همشهری درمورد چرایی استعفای مدیرمسئول این موسسه توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهروز شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا در باره استعفای مرتضی حاجی، مدیر عامل موسسه همشهری، گفت: فردای روزی که قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، حاجی نامه‌ای خطاب به هیات مدیره نوشت و در آن عنوان کرد که با توجه به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان و همچنین خواست عموم مردم برای سرکار آمدن جوانان از سمت خود استعفا می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون سه بار مرتضی حاجی استعفای خود را تقدیم هیات رئیسه کرده است، گفت: حاجی بارها و بارها به هیات مدیره تاکید داشت که با استعفایش موافقت کنند که نهایتا اعضای هیات مدیره به صورت مشروط استعفای وی را به دلیل اجرای قانون به کارگیری بازنشستگان پذیرفت.

شجاعی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره به صورت مشروط  استعفای حاجی را پذیرفتند،‌ گفت: شرط ما این بود که تا زمانی که سرپرست موقت یا مدیرعامل جدید از سوی شهردار تهران معرفی نشده است، حاجی به فعالیت خود در هیات مدیره روزنامه همشهری ادامه دهد.

وی با بیان اینکه هنوز شهردار تهران با استعفای حاجی موافقت نکرده است، گفت: منتظر معرفی سرپرست موقت یا مدیرعامل جدید موسسه همشهری از سوی شهردار تهران هستیم اما تاکنون شهردار تهران کسی را تحت این عنوان به هیات مدیره موسسه همشهری معرفی نکرده است و برهمین اساس حاجی به فعالیت خود تا زمان معرفی فرد جدید ادامه خواهد داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین