کد خبر: ۵۵۳۰۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟

مشکلات فنی سریال دلدادگان و تغییر پایان‌بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران اتفاق افتاده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقادهایی در فضای مجازی وادار کرد. در این میان نوک پیکان برخی انتقادها بار دیگر تلویزیون را هدف قرار داده و اینگونه عنوان کرده‌اند که صداوسیما پایان را تغییر داده است. این در حالی است که کارگردان سریال دلدادگان با ارائه توضیحاتی درباره پایان‌بندی این مجموعه، به برخی پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده و تاکید کرده است که صداوسیما هیچ دخالتی و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
همزمان با پایان سریال دلدادگان جمعی از مخاطبان این سریال در فضای مجازی انتقادهایی را درباره قسمت آخر مطرح کرده‌اند که پانته‌آ بهرام یکی از بازیگران مجموعه هم با آنان همراه شد. بهرام با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بخش‌هایی از سریال دلدادگان را به نمایش گذاشته و نوشته است: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و...» او برای این مطلب از هشتگ مسائل مالی استفاده کرده است و گویا از این طریق سعی دارد مشکلات مالی صداوسیما را علت عدم حضورش در قسمت پایانی این سریال عنوان کند.

چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟

در پی انتشار این مطلب توسط بازیگر دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان) با تاکید بر اینکه صداوسیما حتی یک فریم از قسمت پایانی را تغییر نداده است، در عین حال برخی صحنه‌ها از جمله صحنه تصادف را به شرایط و خط قرمزهای تلویزیون نسبت داده است. او همچنین ادعای برخی مخاطبان درباره پایان باز دلدادگان را رد کرده است.

هادی در پاسخ به انتقاد پانته‌آ بهرام بدون نام بردن از وی خاطرنشان کرده است: یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد که دلیل را تهیه کننده توضیح می‌دهد. بنابراین ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان هم با تاکید بر اینکه صداوسیما تغییری در پایان‌بندی نداده است در عین حال درباره مشکلات مالی اینگونه گفته است که به دلیل وسیع بودن پروداکشن، پرداخت‌ها کمی به مشکل برخورده بوده است. همه عوامل با این مشکلات ما را همراهی کردند جز یک بازیگر که در سکانس نهایی حاضر نشد.

چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟

به گزارش ایسنا، آخرین قسمت از سریال دلدادگان شامگاه پنجشنبه سوم آبان ماه روی آنتن رفت. همچنین صداوسیما نشستی را با حضور عوامل این سریال فردا در مرکز همایش‌های این رسانه برگزار خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
واقعا سریال کاملا بی ارزش بود حوادث کاملا بچگانه ما نفهمیدیم سید با این همه تجربه از جنگ و. ،؟.، ومعتمد محل چه طور به این ستدگی مرد و بقیمه صحنه ها نیز تکراری حرکت روبه جلوی سریال کند بود یک قصه ده قسمتی رو به دههها قسمت تبدیل کردن. مردم ما فرق میزارن بین این سریال با سریال فرار از زندان با اون همه صحنه های جزاب حتی سانسور هم میشه باز قشنگه
محمد
|
United States of America
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
کلا سریالهای ایرانی چرتا!این که دیگه تو چرت بودن دبل کرد
احمدرضاشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
داستان فیلم خوب ولی فیلم نامه و کارگردانی ضعیف بود .
صحنه ها مصنوعی و خیلی چیپ بود مثلا بمب منفجر می شه نادر و همسر و فرزندشان زنده می مانند و برادر و همرسش می سوزتد. در تیر اندازی تو جهبه با دشمن ، دشمن کشته می شوند و غافلکیر می شن انگار بدون مغز بودند و ایستادو و بون پناه گرفتن شلیک می کنند. مگه داریم. در سقوط خودرو به این همه معلق هنرپیشه های اصلی فقط زخمی می شوند گلوله هم می خورند ولی زنده می مانند. خلاصه حیف پول که خرج این فیلم با کارگردانی ضعیف شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین