کد خبر: ۵۵۳۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ شکست قوره جیلی در مبارزه نخست

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر حریف گرجستانی شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آغاز رقابت های ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است،در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست برابر پاتاریدزه از گرجستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

صباح شریعتی فرنگی‌کار ایرانی تیم آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک نیز در دور نخست برابر چرنیتسکی از اوکراین ۵ بر ۲ شکست خورد.

در ادامه این رقابت‌ها در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست به مصاف دمیتری پیشکوف از اوکراین می رود. برنده این کشتی به مصاف برنده مبارزه مولداوی و فلسطین خواهد رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، مهدی علیاری در دور نخست با دمیرچی از ترکیه مسابقه می دهد و در صورت پیروزی، به مصاف برنده مسابقه اولوئف از روسیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

پیش از این و در جریان رقابت‌های برگزار شده ۷ وزن نخست، شاگردان علی اشکانی با نمایشی ضعیف از رسیدن به مدال بازماندند و تنها حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم باید در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز به روی تشک برود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
کشتی گیران ازاین طرف باید با پای پیاده بیایند چون کرایه ندارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین