کد خبر: ۵۵۳۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

ماجرای‌تخلیه‌دفترخاتمی بافشار بنیادمستضعفان

امام در پاسخ به این سوال که آیا مکان بعدی دفتر رئیس دولت اصلاحات مشخص شده است یا خیر،‌گفت: «درحال حاضر جایی مشخص نشده است و ما در حال جمع‌آوری وسایل هستیم.»
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس دفتر سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری پیشین ایران، از تخلیه دفتر او خبر داد.

علی خاتمی، رئیس دفتر محمد خاتمی در بنیاد باران، این تخلیه را  طبیعی و با رضایت کامل خوانده است. او گفت که این دفتر صاحب و حساب و کتاب دارد. ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران نیز در گفتگو با خبرگزاری ایلنا، با بیان این‌که این اقدامات تازه نیست، گفت: «در دولت احمدی‌نژاد هم این فشارها را آوردند و با قطع آب، برق و تلفن دفتر خواستار ترک آن‌جا شدند. از مدت‌ها قبل به موسسه فشار آوردند تا این دفتر را پس بگیرند.»

امام در پاسخ به این سوال که آیا مکان بعدی دفتر رئیس دولت اصلاحات مشخص شده است یا خیر،‌گفت: «درحال حاضر جایی مشخص نشده است و ما در حال جمع‌آوری وسایل هستیم.»

او گفت: «بر اساس مقرراتی که وجود دارد دولت موظف است برای استقرار روسای‌جمهور سابق محلی را تدارک ببیند اما متاسفانه تاکنون این کار را انجام نداده است.»

توضیح بنیاد مستضعفان

همچنین یک مقام آگاه در بنیاد مستضعفان درباره خبر تخلیه دفتر رئیس دولت اصلاحات (بنیاد باران) اظهار داشت: بنیاد مستضعفان ملکی را در اختیار آقای خاتمی قرار نداده بود که امروز بخواهد آن را پس بگیرد.

وی ادامه داد: یک مسائل حقوقی جزیی درباره ملک مورد نظر با موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره) به وجود آمده است که به زودی این مساله برطرف می‌شود

ماجرای تخلیه دفتر خاتمی با فشار بنیاد مستضعفان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شهروند سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
روزی خواهد آمد که برای چند روز بیشتر در قدرت ماندن به همین سید محمد خاتمی التماس خواهند کرد که واسطه بین حکومت و مردم بشه ... افسوس که تاریخ رو درست نمی خونن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین