کد خبر: ۵۵۳۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۵ - ۰۹:۳۶

پای ترمیناتور شکست

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سی‌ان‌ان، آرنولد 59 ساله روز شنبه به همراه همسر و چهار فرزندش در حالی اسکی کردن در ارتفاعات این منطقه بود که زمین خورد و پایش شکست. علیرغم این موضوع جودی سادرلند سخنگوی خانواده شوارتزنگر گفت که روحیه وی همچنان عالی است و وی بدون بستری شدن در بیمارستان ادامه تعطیلات را نیز در کنار اعضای خانواده سپری خواهد کرد.

آدام مندلسون معاون فرماندار کالیفرنیا نیز گفت که  شوارتزنگر پس از این حادثه تحت عکسبرداری قرار گرفته و شکستگی استخوان ران پای راست وی تائید شده است، «با این حال در نخستین کاری سال 2007 در دفتر کار خود در طبقه دوم ساختمان فرمانداری حاضر خواهد بود».

این حادثه در حالی روی داده است که آرنولد از زمان جوانی همواره به عنوان یک اسکی باز ماهر شناخته می‌شده و مهم‌تر اینکه پیست اسکی سان‌ولی نیز برای استفاده ورزشکاران مبتدی طراحی شده‌است.

آرنولد شوارتزنگر علیرغم اینکه از سال 2003 بر کرسی فرمانداری ثروتمندترین ایالت آمریکا تکیه زد ولی هیچگاه ماجراجویی‌های شخصی خود را کنار نگذاشت. وی ژانویه گذشته در حالی که سوار بر موتور سیکلت شخصی هارلی‌داویودسون خود بود با یک اتومبییل تصادف کرد و بر اثر این تصادف صورتش پانزده بخیه خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین