کد خبر: ۵۵۳۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

برگزاری جشن هالووین در کاخ سفید یک روز پس از کشتار پیتسبورگ!+ تصاویر

یک روز پس از تیراندازی مرگبار در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا، رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش هالووین را در داخل کاخ سفید جشن گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش دیلی میل، با وجود وقوع تیراندازی مرگبار در شهر پیتسبورگ آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور و همسرش ملانیا روز گذشته (یکشنبه) هالووین را در داخل کاخ سفید جشن گرفتند.

خود ترامپ و همسرش لباس مخصوص هالووین به تن نکرده بودند و فقط از خانواده نظامیان و کودکان آنها استقبال می کردند.

شایان ذکر است، این جشن هالووین یک روز پس از تیراندازی مرگبار به کنیسه یهودیان در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا برگزار شد. در این حادثه 11 نفر کشته و تعدادی مجروح شدند. ترامپ در اظهاراتی جنجالی خود در این‌باره گفت علت این حادثه آزادی حمل سلاح نبوده است. این اظهارات ترامپ انتقادهای زیادی در پی داشت. 


هالووین یک جشن مسیحیت غربی و سنتی است که مراسم آن سه شبانه روز ادامه دارد و در شب 31 اکتبر برگزار می شود. افراد با چهره های نقاشی شده و لباس های عجیب و غریب در مراسمی که معمولا در سطح شهر برگزار می شود، حضور می یابند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. یکی از نمادهای هالووین کدوتنبل است که می توان با روشن کردن شمع در داخل آن به آن جلوه ای ترسناک داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین