کد خبر: ۵۵۳۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

سالک: راهپیمایی اربعین مقدمه محو اسرائیل است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه با گذشت زمان پیام عاشورا بیشتر شکوفا می‌شود، گفت: شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین و عزتمندی مردم در این ایام مقدمه ظهور حضرت مهدی و محو اسرائیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد سالک در توضیح پیام راهپیمایی اربعین، گفت: استقبال از راهپیمایی اربعین ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد؛ براساس اعتقادات اهل بیت جانشین به حق پیامبر هستند و از سوی حضرت حق بر جهان بشریت حاکمیت و ولایت دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ریشه های اشتیاق مردم برای حضور در پدیده پرشکوه اربعین ریشه در باور و اعتقاد قلبی مردم دارد، افزود: اقدامات و عملکرد تمامی ائمه در مسیر توحید، حق و عدالت است و دفاع امام حسین از حق و حقیقت نیز به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.  

با گذشت زمان پیام عاشورا بیشتر شکوفا می‌شود

وی با بیان اینکه براساس روایت‌ها هر چه بیشتر از عاشورای امام حسین بگذرد پیام این واقعه بیشتر شکوفا می شود، اظهار کرد: چه کسی می دانست پس از گذشت این همه سال از واقعه عاشورا جمعه نخست ماه محرم به عنوان روزی برای برگزاری همایش شیرخوراگان حسینی قرار گیرد و بیش از 70 کشور جهان و 700 نقطه در داخل کشور این مراسم را با عشق و علاقه برگزار کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سخنرانی و نامه نگاری‌ها و رجزخوانی‌های امام حسین(ع)، نشان از عظمت، سربلندی، اقتدار، عزتمندی و شکست ناپذیری عاشورا است که تجلی این وِیژگی ها در سال های اخیر در اربعین امام حسین مشهود بوده است.

شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین و عزتمندی مردم در این ایام مقدمه ظهور حضرت مهدی است

وی با بیان اینکه شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین و عزتمندی مردم در این ایام مقدمه ظهور حضرت مهدی و محو اسرائیل از جهان است، اظهار کرد: براساس روایات لشکر اسلام تشکیل خواهد شد و از طریق کربلا به قسطنطنیه و فلسطین و بیت المقدس خواهد رسید و اسرائیل را از روی زمین محو می‌کند.

فرهنگ عاشورایی مرهون حضرت زینب است

سالک با بیان اینکه در روز اربعین بیش از 20 میلیون نفر در کربلا گرد هم می آیند، خاطرنشان کرد: با راهپیمایی اربعین بزرگترین مرکز پیام رسان جهانی تشکیل شده است؛ حضرت زینب و امام سجاد مبلغان عاشورای حسینی بودند و فرهنگ عاشورایی مرهون حضرت زینب است.

فرهنگ زیبای شهادت در عاشورا امروز به الگویی برای مدافعان حرم تبدیل شده است

وی تاکید کرد: فرهنگ زیبای شهادت در عاشورا امروز به الگویی برای مدافعان حرم تبدیل شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به پیام راهپیمایی اربعین، عنوان کرد: جمعیتی که در این همایش حضور دارند اقتدار و عزت ایرانیان را به نمایش گذاشته اند و نمونه ای از لشکر حضرت مهدی (عج) هستند.

خانه ملت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین