کد خبر: ۵۵۴۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
پلیس خبر داد:

کشف راز قتل مرد 42 ساله در زرندیه

راز قتل مرد 42 ساله زرندیه ای بعد از شش ماه با دستگیری همسر و فرزند و همدست آنان کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ "محمدرضا روشندل" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در بیان جزئیات این خبر گفت: در اوایل اسفندماه سال گذشته در پی کشف جسد مردی حدودا 42 ساله با هویتی ناشناس در خرابه ای در یکی از محله های شهر زرندیه، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی مقتول و دستگیری قاتلان این فرد آغاز شد.

به گزارش پلیس، وی افزود: در مراحل اولیه بررسی های پلیس هویت مقتول به دست آمد و مشخص شد که این فرد یکی از ساکنان محله ای است که جسد در آن پیدا شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و با بازجویی های انجام شده از بستگان و نزدیکان این فرد، سرنخ هایی از دست داشتن اعضای این خانواده در این قتل به دست آمد.

روشندل اضافه کرد: هر چند که اعضای این خانواده با نقشه ای دقیق، سعی بر گمراه کردن تحقیقات کارآگاهان پلیس را داشتند، ولی سرانجام پس از حدود شش ماه، راز این قتل برملا شد.

وی تصریح کرد: فرزند و همسر این فرد در اعترافات خود اذعان کردند که به دلیل آزار و اذیت مرد خانواده با همدستی فردی دیگر نقشه این قتل را طراحی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر، متهم دیگر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد و هم اکنون مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در شعبه قضائی درحال پیگیری است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین