کد خبر: ۵۵۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۸
بررسي كارنامه كريمي در بايرن مونيخ

جادوگر جارو شكسته‌!

آفتاب‌‌نیوز : این است كارنامه نماینده فوتبال ایران در صف غول‌های باواریا طی نیم فصل اول: 

بایرن صفر- هانوفر یك/ بوندس‌لیگا: برابر تیمی كه وحید هاشمیان در آن در دقیقه 86 پا به میدان گذاشت، برای اولین و آخرین بار در تركیب ثابت بایرن قرار داشت و در سیستم 4-3-1-2 جلوی اوتل در میانه میدان پشت سر پیزارو و ماكای بازی كرد. در دقیقه 66 جایش را به مهمت شول داد و بایرن هم برابر گل دقیقه 43 هوژتی شكست خورد و تعویض‌های ماگات ثمربخش نبود.

شالكه -2 بایرن/2 بوندس‌لیگا: دیدار بزرگ لیگ پر تب و تاب بود. در دیداری كه بایرن تا آستانه شكست پیش رفت و ماكای )52( و ون بویتن )76( گل‌های تساوی‌بخش را زدند، كریمی در دقیقه 82 جای ون بویتن را گرفت و سیستم بایرن 4-3-3 بود و او به عنوان هافبك وسط پست سر سه مهاجم یعنی صالی حمیدزیچ، ماكای و پیزارو قرار گرفت.
بایرن صفر- اسپورتینگ لیسبون صفر/ لیگ قهرمانان:
در دقیقه 80 جای سانتا كروز در خط حمله بین روی‌ماكای و پیزارو قرار گرفت و 10 دقیقه بازی در لیگ قهرمانان را برابر نماینده پرتغال تجربه كرد.

بایرن -2 اینتراخت فرانكفورت صفر/ بوندس لیگا: در دقیقه 73 جای سانتا كروز در گوش راست خط حمله ایستاد؛ زمانی كه بایرن با دو گل نیمه اول ماكای و ون بومل جلو بود و با آرامش بازی میكرد. او در این پست درخششی نداشت.

وردربرمن -3 بایرن یك/ بوندس‌لیگا: برمن طی 33 دقیقه با ضربات وومه و دیگو دو گل زد و ماكای در دقیقه 36 نتیجه را 2 بر یك كرد اما لوسیو در دقیقه 61 دروازه خود را گشود و فاصله دو گل شد. ماگات شش دقیقه بعد كریمی را جای پودولسكی به میدان فرستاد و او را در خط حمله بین پیزارو و ماگات قرار داد. كریمی نزدیك به 30 دقیقه را در شرایطی كه مونیخی‌ها برای تغییر نتیجه به آب و آتش می‌زدند در میدان بود ولی نتیجه تغییر نكرد.

ولفسبورگ یك- بایرن صفر/ بوندس‌لیگا: بایرن با دریافت گل دقیقه 35 از ولفسبورگ عقب بود كه ماگات در ابتدای نیمه دوم كریمی را به عنوان هافبك راست جای صالی حمیدزیچ روانه میدان كرد. كریمی جلوتر از ویلی سانیول قرار داشت اما همكاری این دو در جناح راست برای بایرن نویدبخش نبود و بایرن باز هم شكست خورد.

بایرن -2 آخن یك/ بوندس‌لیگا: بایرن 2 بر یك جلو بود كه در دقیقه 75 جای سانتا كروز به عنوان هافبك راست پا به میدان گذاشت. این بار چند حركت قابل اشاره انجام داد و چند پاس ارسال كرد.

بایرن -4 اسپارتاك مسكو صفر/ لیگ قهرمانان: سناریوی دیدار با اسپورتینگ تكرار شد و كریمی در دقیقه 81 جای سانتا كروز به عنوان مهاجم جناح راست را گرفت. هافبك پشت سرش مهمت شول بود كه جای ون بومل را در جریان دیدار گرفته بود و مهاجم نوك صالی حمیدزیچ به شمار می‌رفت كه در دقیقه 70 جای پیزارو وارد زمین شده بود. كریمی فرصت اندكی برای عرضه قابلیت‌هایش داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین