کد خبر: ۵۵۴۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
پژمان‌فر خبر داد

سه طرح پیشنهادی مجلس برای مقابله با فشارهای روانی آمریکا

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سه طرح در رابطه با فشارهای روانی ایجاد شده توسط آمریکا طراحی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در خصوص سه طرح پیشنهادی نمایندگان به مجلس، اظهار کرد: اولین طرح، طرح تنبیه کشورهای همکار با آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران است و بر اساس این طرح هر کشوری که در این اقدامات تحریمی با آمریکا همکاری کرده باید با آنها مقابله به مثل رفتار کرد و فروش نفت و گاز را به آنان ممنوع و تحریم‌هایی نیز نسبت به آنان داشته باشیم. این طرح دارای سه ماده است.

وی افزود: طرح دوم حذف دلار از معاملات بین‌المللی است زیرا دلار نماد آمریکایی‌هاست و آنان تلاش می‌کنند از این موضوع به عنوان ابزار سوءاستفاده کنند و ما به عنوان کشور پیشتاز در مقابله با آمریکا مانند کشورهای دیگر معامله با دلار را حذف کنیم و دولت موظف شود بعد از تصویب این قانون هر معامله با دلار را قطع و با انزوا قرار دادن آمریکا در این حوزه تاثیرات لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح سوم در ارتباط با موضوع احتمال حمله سایبری آمریکا به کشور است و در صورت حمله سایبری و قطع یا اختلال در اینترنت کشور با اقدام نیروهای مسلح مواجه شود.

پژمان‌فر با بیان اینکه همانطور که مرزهای فیزیکی مقدس و حفظ آن برعهده نیروهای مسلح است، گفت: مراقبت از مرزهای سایبری نیز امری مقدس است و در صورت تعرض به مرزهای سایبری نیروهای مسلح موظف به حفظ مرز هستند و در مقابل این تهاجم ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: این سه طرح در رابطه با فشارهای روانی ایجاد شده توسط آمریکا طراحی شده و آمریکا بداند اگر هر اقدامی انجام دهد با اراده ملت ایران و ایستادگی آنها روبرو خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
اين بابا ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین