کد خبر: ۵۵۴۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

حاجی‌بابایی: اروپا برای حیثیت خود باید در برابر آمریکا موضع بگیرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با فشار اقتصادی، امام حسین(ع) و عاشورا را رها نمی‌کند اما روزی حساب آمریکا و دست نشاندگانش او را خواهند رسید، گفت: آمریکا نمی‌تواند در کشور ما مشکل ایجاد کند. آمریکا قرار است امروز تحریم‌های جدید را برقرار کند و من می‌گویم که هیچ کاری که تا امروز انجام نداده باشد، ندارد و هر غلطی خواسته کرده و از چند روز پیش در تحریم ایران با شکست مواجه شده و عقب‌نشینی کرده چرا که نمی‌تواند فروش نفت ما را به صفر برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه برای راهپیمایی برخاستند، عنوان کرد: ملتی که تحت سخت‌ترین فشارهای اقتصادی هستند و از ظلم آمریکا و عوامل آن و تفکر اشرافی به شدت رنج می‌برد، مردمی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند، امروز هم شهید می‌دهند، مردمی که از رهبر و امام (ره) خود جدانشدنی هستند، ملت بزرگ ایران هستند.

وی بیان کرد: این جمعیت پرشور متمدن انقلابی امروز در سراسر کشور امروز در ۱۳ آبان غوغا به پا کرده و تمام خبرگزاری‌های بین‌المللی امروز از نگاه به ایران و ایستادگی مردم یک‌بار دیگر شکست قطعی آمریکا را با تمام وجود لمس کردند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب اسلامی، عاشورایی و کربلایی بوده است، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال از انقلاب، رهبری، بزرگان انقلاب و مردم یک قدم از اصول خود که همان عدالتخواهی و عاشورایی بودن خود است، عقب‌نشینی نکردند و در طول ۴۰ سال گذشته رهبری و مردم در تمام صحنه‌های کشور از دوران دفاع مقدس تا ایستادگی در اصول تا دفاع از اسلام و تشییع تا شکست آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه موفق بودند و یکبار شکست نخوردند یعنی در مسیر اهداف انقلاب، محکم، استوار و قدرتمند ایستاده‌ایم و شهادت‌طلبی در کشور تعطیل نشده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تولیدات نظام جمهوری اسلامی اگر از تولیدات دفاع مقدس جلوتر نبوده، عقب‌تر نیست و شهید حججی‌ها و شهیدان مدافع حرم بیانگر آن هستند که انقلاب شاداب با تمام توان در حال جلو رفتن است.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی قدرتی منحصربفرد در جهان است، تصریح کرد: مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی به خاطر این است که حرکت ۴۰ ساله ما را که نماد آن عاشورا است، نمی‌پسندد و آن را مغایر با برنامه‌های خود می‌داند و در طول این مدت با رهبری، قرآن، عاشورا و مردم مبارزه می‌کند و دروغ می‌گوید که با حاکمیت مشکل دارد چرا که دولتی که نمی‌گذارد دارو به بیماران سرطانی برسد با مردم مشکل دارد.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: اگر فکر می‌کنید که آمریکا دشمن هسته‌ای بودن کشور است، اشتباه می‌کنید؛ بلکه او دشمن عاشورا، اربعین و حرکت ۱۰ میلیونی است که از عراق شکل گرفت و خبرگزاری‌های بین‌المللی حاضر نشدند یک عکس از حرکت اربعین منتشر کنند.

وی با بیان اینکه برخی بسیار ساده‌لوحانه فکر می‌کنند آمریکا به علت اینکه جمهوری اسلامی توانسته در عمق آمریکا تأثیرگذاری داشته باشد، عصبانی است، گفت: در نمایش اصول دین و احکام دینی در دنیا در یک جا هم سراغ نداریم که با شکست روبرو شده باشیم، همه جا پیروزی بوده و آمریکا با این تفکر مخالف است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا با دانشجو، دانش‌آموز و جوان سرفراز پرافتخار و دانشمند ما مخالف است، خاطرنشان کرد: در تمامی زمینه‌هایی که براساس اسلام، عاشورا و انقلاب عمل کردیم، پیروز بودیم و هرجا که از اسلام، عاشورا و ارزش‌ها دور شدیم، آمریکا از آن ناحیه به ما فشار وارد آورده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب هرگز با حرکت عاشورایی مردم متوقف نخواهد شد، اضافه کرد: امروز مشکل کشور ما غیر از پیروزی‌ها، انقلاب را با بهره‌گیری از آیات قرآن توانسته در دنیا پرآوازه کرده و جهان را نسبت به این تفکر آگاه کند و هیچ وقت آمریکا از این ناحیه وارد بحث نمی‌شود، آمریکا از ناحیه موضوعاتی وارد می‌شود که ما در آن ناحیه ضعف داریم.

نماینده مردم همدان در خانه ملت اقتصاد حاکم در کشور را لیبرالی عنوان و بیان کرد: اقتصاد لیبرالی در طول ۴۰ سال و در دوران دفاع مقدس به علت شدت حضور مردم در دوران دفاع مقدس و فضای حاکم، عملکرد قدرتمندانه‌ای نداشته است و ارزش‌ها حاکم بوده اما بعد از جنگ اقتصاد لیبرالی در کشور جولان داده به طوریکه اقتصاد لیبرالی امروز تفکر و اندیشه ما را به گروگان گرفته، اقتصادی که باارزش‌های ما مغایرت دارد و اجازه می‌دهد مسئولی هزاران میلیارد جمع کند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: در تفکر انقلابی خود معتقدیم فردی که در این کشور مسئول، نماینده، وزیر و رئیس جمهور می‌شود نباید به دنبال کار اقتصادی و مال‌اندوزی بوده و دستی در قدرت و ثروت داشته باشد و امروز برای حفظ آن ثروت و قدرت چشم امید به آمریکا داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس، دولت و قوه قضائیه ضعیف عمل می‌کنند، افزود: مگر می‌شود در نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی مردم در معیشت دچار مشکل هستند بی‌عدالتی حقوق باشد و برخی در سختی باشند.

وی با بیان اینکه با تصویب CFT دست آمریکا در امور بانکی کشور باز می‌شود، گفت: با تصویب این مصوبه آمریکا اجازه دارد از همه اطلاعات بانکی کشور مطلع بوده و در هر جابجایی او باید اطلاع داشته باشد که برخی معترض هستند بگذارید شفافیت باشد که در جواب آنها می‌گوییم این شفافیت نیست.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: شفافیت این است که در برنامه ششم در ماده ۲۹ مقرر کردیم جز رهبری که مانند آفتاب روشن است، همه قوای سه‌گانه در سامانه‌ای دریافتی آنان مشخص شود که شفافیت را لو نمی‌دهند پس چرا شفافیت برای مردم خودمان مشکل‌دارد و محرمانه است اما برای آمریکا نه.

وی با بیان اینکه امروز با رنگارنگ بودن مواضع مواجه هستیم، تصریح کرد: امروز افراد در مجلس به نوعی موضع دارند و در خارج از مجلس به نوعی دیگر. شفافیت یعنی فردی ۴۰ سال در انقلاب کار کرده باشد و یک ریال به عنوان مسئول کار اقتصادی نکرده باشد، دوران شعار گذشته است. کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت گرفته اگر با مسئولیت، آقازاده و فرزندش سوءاستفاده کند عین خیانت به شهیدان و نظام جمهوری است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نظام رأی‌گیری در مجلس حاکم است که با این وجود با رنگارنگ بودن افراد مواجهیم، اظهار کرد: آمریکا نمی‌تواند در کشور ما مشکل ایجاد کند. آمریکا قرار است امروز تحریم‌های جدید را برقرار کند و من می‌گویم که هیچ کاری که تا امروز انجام نداده باشد، ندارد و هر غلطی خواسته کرده و از چند روز پیش در تحریم ایران با شکست مواجه شده و عقب‌نشینی کرده چرا که نمی‌تواند فروش نفت ما را به صفر برساند.

وی بیان کرد: مجلس و دولت و مسئولان در این فرصت به وجود آمده قیمت مابه‌التفاوت ارز را باید خرج مردمی کنند که پای عاشورا و تاسوعا ایستاده‌اند و در سختی زندگی می‌کنند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه اروپا برای حیثیت خود باید در برابر آمریکا موضع بگیرد، خاطرنشان کرد: شرایط حال حاضر کشور ما بدتر از هشت سال جنگ نیست به طوری که یک روزی تمام دنیا ما را تحریم کرده بود و الان فقط آمریکا تحریم کرده است.

وی افزود: شبکه‌های گوناگون در دنیا مشغول راه انداختن جو روانی هستند و به صورت هدایت شده کم‌کاری، مشکلات قانونگذاری، قضاوتی را که مسئولان باید انجام دهند را بر عهده رهبری و قرآن می‌گذارند که بگویند مدیریت ما بی‌نقص است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: فتح تمام قله‌های جهان و عزت اسلام در جهان توسط رهبری، مردم و قرآن است و همه شکست‌ها از مدیریت‌ها است اینها باید به مردم و رهبری جواب دهند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: امروز اگر ایرادات اساسی به اجرا داریم، خطوط قرمز وجود دارد که اگر آنها نبود کارهای دیگری می‌کردیم، مشکلات وجود دارد اما در جنگ تمام امکانات را باید به سمت مسائل اقتصادی برد. با رئیس جمهور و مجلس کار نداریم، برای ما حفظ نظام جمهوری اسلامی، ایران، عاشورا و قرآن مهم است.

وی با بیان اینکه آمریکا از جهانی شدن اربعین می‌ترسد، تأکید کرد: آمریکا با تمام وجود بر روی مردم گلوله می‌بارد و به خاطر این حرکت که در طول تاریخ تا امروز جمعیتی به این میزان در کربلا وجود نداشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی‌که اشرافی زندگی کرده و از خون شهید سوءاستفاده می‌کنند و کسانی‌که فرزندانشان را وارد مسئولیت‌ها می‌کنند بدانند امروز با خون شهیدان سرپا ایستاده‌ایم. امروز با والدین شهدایی زندگی می‌کنیم که با قد خمیده در راه انقلاب ایستاده‌اند، این انقلاب افرادی که در خون ایستاده‌اند را رسوا می‌کند. محکم‌تر بایستید، در حال عبور از معبر سختی هستیم، به یاد بیاورید افرادی که از روی مین عبور کردند و آزمایش امروز از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است.

وی با انتقاد از رفتار برخی از مسئولان در تعدد محافظان و رفتارهای مقابل مردم، عنوان کرد: شماها مگر چه کسی هستین که باید آنقدر محافظ داشته باشید؟ انقلاب را با این رفتارتان و اشرافی‌گری‌هایتان نابود کردید، طلحه‌ها و زبیرها، دست از سر انقلاب بردارید و بگذارید انقلاب در مسیر خود حرکت کند، بگذارید انقلاب با شهدایش حرکت کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزیز باید بایستیم به فضل الهی پیروزی نزدیک است، خجالت می‌کشیم در برابر خانواده‌هایی که جوان بیکار دارند و مشکل اقتصادی دارند. شرم بر مسئولی که در نظام کم‌کاری کند، اشرافی‌گری کند، از روی خون شهیدان عبور کند، شعار دروغ بدهد و نمی‌فهمد در چه مملکتی زندگی می‌کند.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: یک سر سوزن در دلمان نگران انقلاب نیستیم، مردم ما هر روز بر عزت و شرفتشان افزوده می‌شود. امروز نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب داریم، امروز افراد انقلابی و غیرانقلابی هستند، انقلابی فدای مردم و نظام بوده و غیرانقلابی ناکارآمد و اشرافی‌گر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انقلابی با هم باشید. امروز نیاز به وحدت است هر وقت رهبر به حضور شما نیاز داشت، لبیک گفتید و این حرکت شما همه دشمنان را با ترس و وحشت روبرو کردید.

وی با بیان اینکه آمریکا هرگز جرأت نمی‌کند به صورت نظامی به کشور حمله کند، تصریح کرد: اگر از اول انقلاب این اندازه موشک داشتیم این همه شهید نمی‌دادیم و اگر امروز موشک‌های جمهوری اسلامی هر لحظه اراده کند، از شهرها تل‌آویو را می‌زند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بسیجی‌ها سوریه را نجات دادند، گفت: اگر سوریه به دست دشمن می‌افتاد در تمامی شهرهای ما جگر مردم را بیرون می‌کشیدند، کشور ما امن‌ترین کشور است. دشمن از حرکت ایران می‌ترسد و می‌داند همین افرادی که به کربلا می‌روند، قدرت دارند تا به قدس بروند پس بر مواضع انقلابی خود اصرار بورزید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
اقای حاجی بابایی.
خدا وکیلی چندتا سکه از دست احمدی نزاد گرفتی.
خونه که داری قیمتش چنده.
بچه هات کجاند.
.....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین