کد خبر: ۵۵۴۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷

بلاتکلیفی استعفای دبیر فدراسیون شطرنج

دبیر فدراسیون شطرنج که چندی پیش استعفای خود را به رییس فدراسیون ارائه کرده بود هنوز نامه موافقت با استعفایش را دریافت نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
شهره بیات در گفت و گو با ایسنا در مورد موضوع استعفای خود از پست دبیری فدراسیون شطرنج اظهار کرد: از روزی که استعفا دادم دیگر به عنوان کارمند به فدراسیون نرفتم. فقط رئیس فدراسیون دو بار خواست که با هم صحبت کنیم. من هم به فدراسیون رفتم و در نهایت به نتیجه ای نرسیدیم. پهلوان زاده هیچ پاسخی روی استعفایم به من اعلام نکرد و در آخرین دیدار از او خواستم که نامه موافقت با استعفایم را به من بدهند، اما تا آن لحظه امتناع کردند. من از برخی خبرگزاری ها خواندم که رییس فدراسیون با استعفایم موافقت کرده است.

دبیر مستعفی فدراسیون شطرنج در ادامه گفت: در حال حاضر نایب سرداور مسابقات قهرمانی بانوان جهان در خانتی مانسیسک روسیه هستم. من اولین ایرانی هستم که در رشته شطرنج توانسته به عنوان نایب سرداور مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شود. در المپیاد جهانی شطرنج هم می توانستم نماینده کشورم باشم ولی در نهایت به دعوت فدراسیون شطرنج گرجستان در مسابقات حضور پیدا کردم.

بیات خاطرنشان کرد: در آخرین کنگره فدراسیون جهانی در باتومی به عنوان داور بین المللی A انتخاب شدم. من اولین و تنها بانوی آسیایی هستم که به درجه A رسیدم. این خبر توسط توئیتر المپیاد جهانی منتشر شد و بعد از آن حتی فدراسیون انگلیس از این خبر به عنوان یک موفقیت برای شطرنج بانوان جهان یاد کرد. نایب رییس های فیده و نمایندگان فدراسیون های بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، انگلیس، نروژ، لهستان، دانمارک، ژاپن،... و همچنین پولگار قهرمان اسبق زنان جهان و رییس کمیسیون بانوان فیده  برایم پیام تبریک فرستادند. اما از فدراسیون شطرنج ایران نه خبری منتشر شد و نه تبریکی.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین