کد خبر: ۵۵۴۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 248 کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد قنبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان با 2 دستگاه خودرو 405 در مسیر نیکشهر به فنوج ماموران پلیس برای بررسی بیشتر موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند که با کنترل نامحسوس مسیر مذکور خودروهای مورد نظر را شناسایی کردند‌.

‌به گزارش پایگاه خبری پلیس وی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با تیراندازی به سمت آنان اقدام به فرار کردند که پس از حدود یک ساعت تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با برجای گذاشتن خودروها با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه اقدام به فرار کردند‌.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پس از پاک سازی منطقه در بازرسی از خودروها، موفق به کشف یک تن و 68 کیلو تریاک، 170 کیلو حشیش و 10 کیلوگرم سایر مواد مخدر شدند‌.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری همچنان ادامه دارد، افزود: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به اهداف شوم خود دست یابند و با آنان به شدت برخورد خواهد کرد‌.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین