کد خبر: ۵۵۵۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

جنجال روز؛ درخواست رسمی ستاره های استقلال برای جدایی

دو بازیکن معترض باشگاه استقلال تهران، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :  روز شنبه امیر حسین فتحی، در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران حضور یافت و هنگامی که مشغول صحبت درباره وضعیت و حواشی اخیر  تیم بود با واکنش دو بازیکن باشگاه مواجه شد.

روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی بازیکنانی بودند که به صحبت های سرپرست باشگاه، اعتراض نشان دادند؛ پس از این اتفاق دو بازیکن معترض  از لیست بازی آبی پوشان برابر ماشین سازی خط خوردند تا حواشی جدیدی در این باشگاه به وجود آید.

پس از صحبت های وینفرد شفر علیه این دو بازیکن، در دو روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره سرنوشت چشمی و اسماعیلی  به گوش می رسد؛ بر اساس شنیده ها این دو بازیکن علاقه ای به ادامه حضور در استقلال ندارند و قصد ترک این باشگاه را دارند.

دو بازیکن  معترض باشگاه، که در تمرینات و در مقابل همه بازیکنان با فتحی مشاجره داشتند، معتقدند با این وضعیت دیگر در استقلال نمی توانند تاثیرگذار باشند و  در حال حاضر بهترین راه را در جایی می بینند؛ البته چشمی و اسماعیلی در همان روز  به برخی بازیکنان اعلام کرده بودند که قصد جدایی از استقلال در نیم فصل را دارند و این را  راهکاری برای آرامش هر دو طرف می دانند.

 ظاهرا این دو بازیکن درخواست خود مبنی بر جدایی از این باشگاه را آماده کرده اند تا بعد از بازگشت آبی پوشان از تبریز آن را رسما به مدیران استقلال ابلاغ کنند؛ باید منتظر ماند و دید، آیا مسئولان باشگاه با این درخواست موافقت خواهند کرد یا اینکه داستان این دو بازیکن به درازا خواهد کشید.


ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
بريد به سلامت مثل ديگران كه رفتن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین