کد خبر: ۵۵۵۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

علم‌الهدی: انحرافات از داخل ما می‌جوشد

امام جمعه مشهد گفت: برخی با استفاده از بی بصیرتی و ساده لوحی زمینه تسلط بر مردم را برای خود فراهم می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سید علم‌الهدی ظهر چهارشنبه در مراسم عزاداری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر امام رضا(ع) اظهارکرد: پیامبر(ص) در طول ۲۳ ‌سال صرف نظر از دعوت مردم به‌توحید و و حقانیت خدا، از نظر زندگی، معیشت و امنیت، عربستان غیرانسانی را تبدیل به‌یک مهد تمدن کردند.

وی افزود: جنایت و ظلمی که به‌پیامبر و خانواده ایشان روا داشته شد در تمام تاریخ بی‌نظیر است، قوم یهود مظالم زیادی بر سر انبیای الهی به‌بار آوردند، اما هیچ‌وقت ظلم‌هایی که بنی‌امیه در حق خاندان پیامبر کردند، انجام ندادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هم همین‌طور است، هر جریان قدرتی که می‌خواهد بر مردم مسلط شود، به‌دنبال این است که اول مردم وابسته یک جریان نباشند، دوم اینکه مردم ساده لوح و بی‌بصیرت باشند و سوم از جای دیگری دستور نگیرند.

علم الهدی بیان کرد:محبان اهل بیت(ع) در خط ولایت و افراد بابصیرتی بودند، آنها به‌دستور ائمه عمل می‌کردند، بنابراین، جریان‌های قدرت نمی‌توانستند بر آنها مسلط شوند.

وی خاطرنشان کرد:هیچ پیغمبری به‌اندازه پیامبر اسلام(ص) اذیت نشده، اذیت‌هایی که به‌دوره زندگی ایشان خلاصه نمی‌شود و ۲۴۰ سال بعد از پیامبر(ص) ادامه می‌یابد.

امام جمعه مشهد اظهارکرد:امروز هم اگر ضربه‌هایی بر انقلاب وارد شود و انحرافاتی پیدا شود که ظلم به‌جریان ولایی باشد، از بیرون نظام نیست، بلکه از داخل جریانات سیاسی همین مردم و از داخل کشور است.

علم الهدی بیان کرد:انحرافات از داخل ما می‌جوشد، همان طور که اذیت و آزار خاندان پیامبر(ص) از داخل امت پیدا شد و ادامه‌اش مظالم بنی‌امیه و بنی‌عباس در زندگی سیاسی مردم آن روز شد.
منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
چه عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
چه عجب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین