کد خبر: ۵۵۵۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

مایکل داگلاس ستاره دار شد/ کنار هم قرار گرفتن پدر و پسر

مایکل داگلاس بازیگر سرشناس سینمای آمریکا روز سه شنبه ۶ نوامبر در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مایکل داگلاس روز سه شنبه ۶ نوامبر، پنجاهمین سال حضورش در کسب و کار نمایش را با دریافت ستاره ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود جشن گرفت. این ستاره داگلاس در چندقدمی ستاره پدر اسطوره ای ۱۰۱ ساله اش کرک داگلاس که در سال ۱۹۶۰ از آن رونمایی شده بود قرار گرفت.

به گزارش رویترز، مایکل داگلاس ۷۴ ساله بیش تر برای ایفای نقش گوردون جکو در فیلم «وال استریت» شناخته می شود؛ این نقش برای داگلاس جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را در سال ۱۹۸۷ به ارمغان آورد.

مایکل داگلاس ستاره دار شد/ کنار هم قرار گرفتن پدر و پسر

در این مراسم، مایکل داگلاس را پدرش کرک داگلاس ستاره فیلم «اسپارتاکوس»، همسر بازیگرش کاترین زتا جونز و همبازیش در فیلم «سندروم چینی» جین فوندا همراهی می کردند.

مایکل داگلاس ستاره دار شد/ کنار هم قرار گرفتن پدر و پسر

جین فوندا در این مراسم درباره دریافت این ستاره از سوی داگلاس چنین گفت: وقتی اولین بار شنیدم که مایکل، ستاره دریافت می کند با خودم فکر کردم چرا این قدر دیر؟ مخصوصا به این خاطر که او همیشه جلوتر از زمان خود بوده است.

جین فوندا دختر هنری فوندا ستاره افسانه ای سینمای کلاسیک همچنین در ادامه بیان کرد که او و مایکل هر ۲ با چالش مشابهی مواجه بودند؛ هر ۲ در هالیوود و در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده بودند و تلاش می کردند که راه خود را در این دنیا پیدا کنند. او گفت: پدر من و مایکل در سینما اسطوره بودند.

داگلاس تاکنون در بیش از ۶۰ فیلم و مجموعه تلویزیونی ظاهر شده است. از میان این آثار می توان به مجموعه تلویزیونی «خیابان های سان فرانسیسکو» در دهه ۷۰ میلادی و تریلر های روانشناسانه «جاذبه مرگبار» و «غریزه اصلی» اشاره کرد. او همچنین به تازگی نیز در «مرد مورچه ای» اثر کمپانی مارول حضور یافته است. مایکل داگلاس به عنوان تهیه کننده نیز شناخته می شود. او در این جایگاه شاهکار «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» و چندین فیلم مستقل را تهیه کرده است.

در این مراسم داگلاس پیش از رونمایی از ستاره اش از پدر اسطوره ایش که ماه آینده ۱۰۲ ساله می شود و روی صندلی چرخدار در این مراسم حضور داشت قدردانی کرد و گفت: از تو برای پندهایت و این که الهام بخش بودی سپاسگزارم، با تمام وجودم می گویم که به پسر تو بودن افتخار می کنم.

مایکل داگلاس در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم  نیز چنین گفت: به اندازه کافی خوش شانس بودم که بخشی از هالیوود کلاسیک و هالیوود مدرن باشم.

او در پایان گفت: افتخار می کنم که به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مرد و زنی که این ستاره را دریافت کرده اند ملحق شده ام.

شماره ستاره داگلاس در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود که در این مراسم به وی اهدا شد ۲۶۴۸ بود.

منبع: خبرگزاری مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین